سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7460

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از نصب ۸ دوربین مداربسته در سطح شهر نهاوند طی هفته جاری با اهداف پیشگیرانه نسبت به وقوع جرم و تخلفات ترافیکی،اخلاقی و اجتماعی خبرداد.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: نصب دوربین توسط شهرداری در معابر شهر اقدامی مؤثر در راستای ارتقاء امنیت و اقدام مناسبی برای هوشمند سازی شهر است.

یوسفیان با برشمردن مزیت‌های نصب دوربین‌های مداربسته در معابر عنوان کرد: کنترل ترافیک و افزایش امنیت، گستردگی پهنه نظارت، کاهش مراجعات عمومی، اطلاع‌رسانی لحظه‌ای و مستند و ایجاد بانک اطلاعاتی متمرکز از فواید این دوربین‌ها است که کمک می‌کند تا شرایط ایمن‌تری در شهر ایجاد شود.

وی با اشاره به ضبط تصاویر از دوربین‌های نصب‌شده در سطح خیابان‌ها توسط اپراتورها، عنوان کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی، پلیس راهور و شهرداری می‌توانند از تصاویر ضبط‌شده به‌منظور حل مسائل مربوط به حوزه خود استفاده کنند.

شهردار نهاوند بیان داشت: در حال حاضر در سطح شهر نهاوند در ۱۰ منطقه ورودی شهر نهاوند از محور آورزمان، ورودی شهر نهاوند از محور کرمانشاه، میدان شاهزاده محمد(ص)، چهاراه ابوذر، میدان امام، میدان بسیج، میدان عارف، چهار راه معلم، چهار راه آزادگان، و بلوار سپاه دوربین نصب شده است.

امیر رضا یوسفیان گفت: برای خرید این دوربین ها ۱۵۰ میلیون تومان از محل تخصیص ماده ۲۳ قانون جرائم راهنمایی و رانندگی هزینه شده است که در سطح استان همدان نهاوند اولین شهری است که تمام این مبلغ را به خرید دوربین تخصیص داده است.

یوسفیان با بیان اینکه  شهرداری نهاوند برای خرید کابل و سایر وسایل فنی مورد نیاز نصب این دوربین ها ۸۰ میلیون تومان هزینه کرده است گفت: در آینده ۱۵۰میلیون تومان اعتبار از محل ۲درصد نفت و گاز هم برای خرید ۱۰دوربین دیگر خواهد شد تا تمام نقاط شهر نهاوند تحت پوشش هوشمندانه دوربین های ثبت و ضبط تخلفات قرار بگیرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوند شهر اولین ها گفت:

    کارسخت گیرانه ایه ولی مفید وخوبه.

  2. میثم09 گفت:

    شهرهای همجوار دارن تقاطع غیرهمسطح , روگذر درون شهر میسازن و خیابانهایشان را بزرگتر می کنند.شهرداری نهاوند دوربین نصب می کند تا مردم را دید بزند.

  3. محمد گفت:

    اینکه شهرهای دیگر به وسعت خیابانها و شهرها میپردازند خوب است ولی این دوربینها خیلی هم خوب است برای زیر نظر گرفتن یه عده وپیشگیری و پیگیری جرائم

  4. ناشناس گفت:

    تصور کنید ما کشورمان یک کشور جهان سومی است و حال در شهری زندگی می کنیم که سی سال از کل شهرهای ایران عقب است و به این نتیجه می رسیم که ما در این شهر جهان ششمی هستیم که بابت نصب هشت عدد دوربین این همه سر و صدا می کنیم فردا قیامت با این سو مدیریتهایتان در پشگاه خداوند بزرگ بایستی جوابگو باشید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش