۱۳۸کیسه آرد احتکاری در نهاوند ضبط شد

نهاوند را باید قطب معدنى غرب کشور کنیم

جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند شد

تشریح جزئیات به شهادت رسیدن شهید رفیعی از زبان دادستان نهاوند

واکنش دادستان همدان به درخواست خانواده شهید رفیعی

شهادت سرباز وظیفه مهدی رفیعی در حین عملیات با سوداگران مرگ در نهاوند

۵تیم بازرسی بر فعالیت نانوایان نهاوند نظارت می کنند

بوستان بانوان “نرگس” نهاوند با ۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شد

تخریب ۲۲ واحد ساخت و ساز غیر مجازات در باغات نهاوند

بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای “تپه یزدان” نهاوند

  • کد خبر : 7496

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: متاسفانه دستور سال گذشته معاون وزیر راه و شهر سازی جهت تعریض و ساماندهی ورودی نهاوند از جاده آورزمان ناتمام مانده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات راه های مواصلاتی شهرستان نهاوند که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس و مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه از چهار واقعه تصادف روزهای اخیر نهاوند که منجر به کشته شدن ۹ تن و مجروح شدن ۲۱ تن دیگر از هموطنان شد، دو تصادف آن در ورودی نهاوند از جاده آورزمان اتفاق افتاد.

حمیدوند افزود: معاون وزیر راه و شهر سازی سال گذشته از همین نقطه حادثه خیز بازدید و دستور دادند ۵۰۰ متر ورودی نهاوند از جاده آورزمان اصلاح و تعریض شود که بعد از دستور ایشان یک هفته هم ماشین آلات راه و شهرسازی مشغول انجام کار شدند اما بنا بر دلایل نامعلومی کار اجرایی این منطقه تعطیل شد.

وی بیان داشت: متاسفانه راه دسترسی نهاوند-همدان-ملایر از جاده آورزمان بعنوان راه فرعی محسوب می شود، که اشتباه است چون این راه مهمترین و اصلی ترین راه ارتباطی نهاوند با مرکز استان است و مسئولان باید در تعریف این راه تجدید نظر کنند تا جاده نهاوند-آورزمان بعنوان راه اصلی محسوب شود.

img_7765

فرماندار شهرستان نهاوند یکی دیگر از مشکلات جاده آورزمان را بی اهمیتی مسئولان ملایر عنوان کرد و گفت: قسمتی از جاده آورزمان در حوزه استحفاظی راه ملایر است که از دید آنها این راه روستایی محسوب می شود و برای آنها اهمیتی ندارد.

کریم حمیدوند ادامه داد: قسمتی از تعریض، ساماندهی و چهار باند کردن جاده آورزمان-نهاوند اتمام یافته و زیر بار ترافیک است اما انتهای این مسیر به ورودی نهاوند می رسد که هنوز با عرض کم دوطرفه است و تبدیل به نقطه حادثه خیز تصادفات نهاوند شده است.

حمیدوند افزود: عملیات اجرایی اصلاح و چهار باند شدن ۵۰۰ متر ورودی نهاوند از جاده آورزمان باید هر چه زودتر با انتخاب پیمانکار شروع شود تا دیگر شاهد چنین تصادفات تلخ مرگبار در ورودی نهاوند نباشیم.

وی با اشاره به اینکه  تعریض و چهار بانده کردن جاده نهاوند-کرمانشاه جز پروژه های ملی محسوب می شود، و در حال حاضر دارای دومیلیارد تومان اعتبار است گفت: تا کنون فاز اول این پروژه از نهاوند تا پل حاجی علیمراد انجام شده است، اما فاز دوم تعریض این جاده از پل حاجی علیمراد تا شهر فیروزان بعلت نداشتن پیمانکار متوقف شده است.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. فربد گفت:

    ایجاد فرمانداری ویژه نهاوند.

  2. سعید گفت:

    انتخاب کردن راه ها و جاده های نهاوند به عنوان راه اصلی و ملی و نه راه روستایی وظیفه چه کسی است؟؟

  3. احسان گفت:

    هر شهری از خداشه رقیب اصلیش عقب باشه.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش