سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7502

صدای نهاوند:
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان با توجه به برودت هوا و احتمال یخ‌زدگی کنتورهای آب گفت: در صورت یخ‌زدگی کنتورهای آب با 122 تماس بگیرید.اااا

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حمید عزیزی متواضع، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان مبنی بر کاهش محسوس دما در هفته جاری، لازم است با به کار بردن راهکاری مناسب از یخ‌زدگی کنتور و تأسیسات آب ساختمان‌ها جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش چشمگیر دما در سطح استان در هفته جاری، به شهروندانی که دارای لوله‌کشی آب در فضای بیرون منزل خود هستند، توصیه می‌شود تا در صورت استفاده نکردن از شیر آب آن را کامل تخلیه کنند، در غیر این صورت آن را با پشم شیشه عایق کنند.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب استان همدان گفت: عایق کردن کنتور به وسیله کیسه‌های حاوی خاک اره و پشم شیشه، گونی و سایر الیاف مصنوعی در محفظه کنتور و عایق‌بندی لوله‌های آب در فضای باز ساختمان از جمله راهکارهای پیشگیری از این یخ‌زدگی است.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان باید در صورت یخ‌زدگی کنتور از ریختن آب جوش و یا اعمال حرارت مستقیم بر روی کنتور خودداری کنند، چرا که انجام این کار سبب تخریب کنتور و بروز خسارات بیشتر به تأسیسات می‌شود.

عزیزی متواضع افزود: در صورت یخ‌زدگی بهتر است ضمن تماس با شماره ۱۲۲ و اعلام یخ‌زدگی کنتور به مرکز ارتباطات شرکت، با صبر و حوصله و استفاده از حرارت غیرمستقیم و کم‌نظیر بهره‌‌گیری از سشوار، یخ‌‌زدگی کنتور آب آشامیدنی را برطرف کرد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش