سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7605

صدای نهاوند:
گردهمایی بزرگ بسیجیان نهاوند روز جمعه با حضور اعضای گردانهای عاشورا و بیت المقدس ، پایگاههای مقاومت ، مسئولان ادارات و بسیج دانش آموزی و دانشجویی شهرستان در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، در این همایش فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس نقش اساسی داشت و با رشادتهای مردم بود که دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد.
سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: امروز ما برای حل مشکلات کشور که مهمترین آنها اقتصادی می باشد به فرهنگ بسیجی که همان مدیریت جهادی است بیش از هر زمان دیگر نیازمند می باشیم.
وی گفت: آمریکا که بخاطر ضربه خوردن از انقلاب اسلامی از ما به شدت عصبانی می باشد نظام را تحت فشار اقتصادی قرار داده و سعی دارد ما را تسلیم نماید .
وی راه مقابله با این ترفند آمریکا و غرب را اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: امروز مهمترین مشکل ما در زمینه اقتصادی می باشد و ما الان نیاز به شغل , حل مشکلات معیشتی مردم ، مشکل ازدواج و مشکل مسکن داریم که رفع این مشکلات بر عهده دولت است .
وی گفت: اگر می خواهیم که اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد این وظیفه دولت است و وظیفه اوست که مشکل معیشت مردم و شغل و ازدواج آنان را حل کرده و در این زمینه همه مسوولتن در سطوح مختلف باید پاسخگو باشند.
وی به رویکردهای اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه به توان درون کشور توجه کنیم و کارخانجات و صنعت و تجارت و سایر زیر ساختها را مهیا کنیم تا بتوانیم مشکلات معیشت، مسکن و تورم و گرانی را حل نمائیم .
فرمانده سپاه انصار الحسین همدان افزود: ما الان در کشور سه میلیون و ۳۰۰ هزار تن بیکار ، ۱۱ میلیون تن دختر و پسر آماده ازدواج داریم چرا نباید وامها را به سمت حل مشکلات جوانان و ازدواج آنها سوق دهیم .
وی با بیان این مطلب که ما توان حل مشکلات کشور در زمینه اقتصادی را داریم افزود: همانگونه که ما در عرصه سلولهای بنیادی ، هسته ای، پزشکی ، مهندسی معکوس و نانو و بسیاری دیگر از عرصه ها توانسته ایم به برتری برسیم و جزء ۱۰ کشور برتر و قدرتمند دنیا قرار گرفته ایم بی شک خواهیم توانست مشکلات را در زمینه اقتصادی نیز حل کنیم.
سردار ابوحمزه حل مشکلات کشور را در گرو مدیریت جهادی عنوان کرد و افزود: اگر مسوولان بخواهند مکلات کشور را برطرف نمایند کلید آن مدیریت جهادی است و فرهنگ بسیج نیز فرهنگ مدیریت جهادی است .
وی گفت: سپاه تاکنون در زمینه رفع مشکلات اقتصادی اقدامات مهمی انجام داده و ما سالانه با ایجاد دو هزار شغل در استان بدون کمک گرفتن از دستگاههای اجرایی توانسته ایم بخشی از مشکل اشتغال را برطرف کنیم لذا اگر مسوولان پای کار بیایند مشکل ازدواج و شغل برطرف شده و استکبار از رسیدن به اهداف خود ناکام می ماند.
فرمانده ارشد سپاه استان در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیل علت و عوامل دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: قبل از انقلاب اسلامی همه منابع کشور اعم از منابع نفتی و معادن و تمامی تار و پود آن در اختیار آمریکا بود و آنها سیاست و اقتصاد ما را در دست داشتند که با وقوع انقلاب اسلامی تمامی این پایگاه ها از دست داده شد لذا آنها سعی کرده اند که نگذارند انقلاب به اهداف خود برسد .
وی افزود: با گذشت ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی ما همچنان در برابر آمریکا ایستاده ایم و با قدرت راه خود را ادامه داده و به توفیق های بزرگی دست پیدا کرده ایم که باعث شگفت جهانیان شده است و این مساله غرب را ناراحت کرده و به وحشت انداخته است .
وی گفت: ماهیت آمریکا در دشمنی با انقلاب است و فرقی نمی کند که رئیس جمهوری چه کسی باشد و یا مربوط به کدام حزب ، زیرا آنها خودشان تصمیم گیر نیستند و در واقع مجری سیاستهای صهیونیستها هستند .
سردار ابوحمزه افزود: امروز لابی صهیونیستها در آمریکا و کشورهای غربی تاثیر گذار است چون تمامی شرکتهای اقتصادی ، کمپانیهای مالی و مافیای مواد مخدر و مجموعه سلاحهای کشتار جمعی همه در دست صهیونیستها می باشد و لذا محور سیاستهای داخلی و خارجی که در آمریکا اجرا می شود صهیونیستها می باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش