سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 764

صدای نهاوند:

به‌منظور برگزاری باشکوه انتخابات برنامه‌ریزی‌های لازم و تقویم انتخابات از اسفندماه سال گذشته انجام شده و بر اساس همان روند انتخابات پیش می‌رود.

این دوره از انتخابات با دوره‌های قبل متفاوت است، چراکه براساس مصوبه وزارت کشور، در بخشی از کشور انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که طی آن انتخابات ۲۵ فرآیند دارد که زیرساخت‌های آن فراهم شده است.‌

تایید سخت‌افزار انتخابات الکترونیکی در کشور

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشورگفت: شورای نگهبان سخت افزار برگزاری انتخابات الکترونیکی در کشور را تایید کرده است.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: تاکنون بالغ بر هزار و ۷۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف مربوط به انتخابات در کشور آموزش دیده‌اند.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم در جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی با شورای نگهبان صورت گرفته است و اصلاحات لازم بر روی دستگاه انجام شده و در حال حاضر سخت‌افزار آن تایید شده است.

سخنگوی وزارت کشور اضافه کرد: هم‌اکنون در مراحل تهیه نرم‌افزار هستیم که بعد از تکمیل شدن برای تایید نهایی تحویل شورای نگهبان داده می‌شود.

اصلاح‌طلبان راهی را می‌روند که روحانی نشان دهد

علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران نماینده اصلاح‌طلب مجلس معتقد است که در حال حاضر تاثیرگذارترین و ممتازترین نقش در انتخابات پیش رو برای رئیس‌جمهور است و اصلاح‌طلبان در این انتخابات راهی را پیش می‌روند که شخص آقای روحانی نشان دهد.

وی در مورد آرایش جریان‌های سیاسی در انتخابات گفت که در صورت ائتلاف اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل اتفاقی میمون برای کشور می‌افتد.

وی افزود: به همین جهت می‌گویم فضای سیاسی خاموش است. زمانی ممکن است کاندیداها در یک جریان کافی نباشد و مجبور به ائتلاف شوند و یا ممکن است بیش از اندازه کاندیدا داشته باشند که در آن زمان خود به دسته‌جات مختلف تقسیم می‌شوند که همه این رویدادها قطعا تابعی از یک منطق حزبی نیست و همه اتفاقاتی است که در زمانی مشخص می‌افتاد.

این نماینده مجلس گفت: ممکن است ائتلاف میان اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان اتفاق بیفتد که این تنها یک احتمال است و اگر این اتفاق بیفتد اتفاقی میمون برای کشور است و در عین حال ممکن است عکس این قضیه اتفاق بیفتد و هیچ ائتلافی نداشته باشیم.

باید به کسانی رای داد که موی دماغ دولت نشوند

محمدرضا خباز که به عنوان نماینده مردم کاشمر در مجالس چهارم، پنجم، ششم و هشتم حضور داشته و از نمایندگان پرکار فراکسیون اقلیت در مجلس هشتم بود معتقد است که در انتخابات پیش رو مردم مجلسی هماهنگ با دولت را انتخاب می‌کنند.

وی گفت: تجربه من نشان می‌دهد هنگامی که مردم یک دولت را انتخاب می‌کنند، در انتخابات مجلس نیز مجلسی هماهنگ با آن دولت را برمی‌گزینند، چراکه مردم هم اعتقاد دارند مجلس و دولت دو بال این نظام هستند. در تاریخ انقلاب نیز این مساله بارها اتفاق افتاده است.

خباز در پاسخ به این سوال که آیا نگران چنددستگی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیستید؟ گفت: من نگران این مساله نیستم، اصلاح‌طلبان با وجود شخص رئیس‌جمهور دولت اصلاحات اختلاف نظری ندارند، به جز آن بخشی که در گذشته تئوری عبور از وی را ارایه کرده است.

۵۰ درصد از لیست انتخاباتی حزب وحدت و همکاری ملی مشخص شد

رئیس ستاد انتخابات حزب وحدت و همکاری ملی اعلام کرد: ۵۰ درصد از لیست انتخاباتی حزب برای مجلس دهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام‌شهر و شمیرانات مشخص شد.

وی از تمامی افرادی که قصد کاندیداتوری در سراسر کشور برای مجلس دهم را دارند و مایلند که از حمایت حزب و حدت و همکاری ملی در حوزه انتخابیه مربوطه برخوردار شوند، درخواست کرد در اسرع وقت تقاضای خود را به ستاد انتخاباتی حزب ارائه دهند.

فراکسیون رهروان جلسات انتخاباتی خود را بعد از تعطیلات مجلس آغاز می‌کند

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس از تشکیل جلسات انتخاباتی و چگونگی حضور و فعالیت این فراکسیون در انتخابات ۹۴ خبر داد.

صفر نعیمی‌رز ادامه داد: ان‌شاءالله بعد از تعطیلات مجلس و حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه، فراکسیون رهروان جلساتی در خصوص چگونگی فعالیت و رویکرد این فراکسیون در انتخابات مجلس سال جاری برگزار می‌کند.

 

 

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث دلگرمی نظام خواهد شد

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش