جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7755

صدای نهاوند:
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان در مورد خبری که در فضای مجازی درباره تامین نشدن سامانه گرمایشی مدارس روستای وراینه شهرستان نهاوند با 250 دانش‌آموز منتشر شده است گفت: این مدرسه کمتر از 60 دانش آموز دارد و مشکل گرمایشی آن روز 3 آذرماه سال جاری حل شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، فرزاد تیموری اظهار داشت: در پی بازدید  مورخ سه شنبه دوم آذرماه فرماندار، بخشدار مرکزی و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از مدرسه راهنمایی دخترانه توحید و مشکل گرمایشی این مدرسه، ۴۸ ساعت بعد  مشکل گرمایشی این مدرسه برطرف شد.

تیموری گفت: روستای وراینه نهاوند ۲ مدرسه دارد که سامانه گازرسانی یکی از مدارس از قبل انجام شده است و این مدرسه در زمینه سیستم گرمایشی با مشکلی روبرو نیست.

وی ادامه داد:اما در مدرسه دیگر این روستا که کمتر از ۶۰ دانش آموز دارد، لوله کشی گاز آن توسط اهالی و بدون مجوز شرکت گاز انجام شده بود که به همین دلیل انشعاب گاز به طور موقت قطع شد که بعد از بازدید مسئولان درسه شنبه ۲ آذرماه با رایزنی انجام شده این انشعاب در روز پنج شنبه ۴ آذرماه وصل و مشکل گرمایشی مدرسه رفع شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس همدان افزود:  قرار است سامانه گرمایشی این مدرسه به زودی توسط یکی از پیمانکاران تاسیسات شهرستان نهاوند به شوفاژ تبدیل شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش