جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7759

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند: مناسب‌سازی معابر از اصلی‌ترین مطالبات معلولین نهاوند است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر دوشنبه در جمع معلولین نهاوند با اشاره به نام‌گذاری روز ۱۲ آذر به‌عنوان روز جهانی معلولان گفت: نام‌گذاری این روز به منظور یادآوری و تذکر به مسئولان برای توجه به این قشر و رفع مشکلات آن‌ها است.

حمیدوند اشتغال، فرهنگ‌سازی و مناسب‌سازی را سه خواسته و مطالبه به‌حق و ضروری جامعه معلولان نهاوند برشمرد و گفت: بنا به دستور استاندار همدان هیچ ارگان و سازمان دولتی حق ندارند به بهانه کمبود بودجه و اعتبار از مناسب‌سازی معابر برای رفاه و امنیت معلولان شانه خالی کند.

وی بابیان اینکه هیچ معلولی نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد، افزود: تمام ادارات و دستگاه‌های شهرستان موظف به ایجاد رمپ برای عبور معلولین و جانبازان شده‌اند که خوشبختانه برخی این موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

فرماندار شهرستان نهاوند توانمندسازی معلولین در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را ضروری برشمرد و گفت: بهزیستی به‌عنوان اصلی‌ترین متولی پیگیری امور معلولین زمانی به موفقیت دست پیدا می‌کند که تمام دستگاه‌های اجرایی و مسئولین، دست در دست هم با اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولین، زمینه‌ حضور فعال آنان را در جامعه فراهم آورند.

وی تأکید کرد: زمینه ورود کارآمد معلولین در جامعه باید بیش‌ازپیش فراهم شود چراکه هرکدام از معلولین به‌خودی‌خود دارای استعدادهایی هستند که برای جامعه موردنیاز است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش