جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7807

صدای نهاوند:
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان نهاوند، گفت: نشست مشورتی فعالان گروه های تلگرامی در نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سلیمان جوانمردی ظهر چهارشنبه در نشست مشورتی فعالان گروه های تلگرامیکه با حضور مدیران گروه‌های تلگرامی و خبرنگاران شهرستان نهاوند برگزار شد، گفت: هدف اصلی از برگزاری این نشست شناسایی آسیب‌های اجتماعی و بیان راهکارهای پیشگیری از آن است.

وی گفت: خوشبختانه مسئولان شهرستان در راستای ورود به حل دغدغه‌های مردمی و شناسایی مطالبات مفید برای توسعه شهرستان عزم جدی دارند به‌نحوی‌که فرماندار و معاون وی بر تشکیل این جلسه تأکید ویژه داشته و دارند.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان نهاوند اظهار داشت: خوشبختانه در برخی گروه‌ها و تشکل‌های مجازی شهرستان مباحث مفیدی مطرح می‌شود اما گاهی با توجه به اجتناب‌ناپذیر بودن بی‌اخلاقی در این فضا شاهد تخریب، انتصاب گفته‌های کذب به افراد و شخصیت‌های حقیقی و غیره هستیم که باید اصلاح و از طرف مدیران به آن‌ها توجه شود.

وی با اشاره به لزوم ایجاد محفلی حقیقی برای ارائه راهکارها و تولید محتوای مناسب برای جلوگیری از نفوذ خرده فرهنگ‌ها و ناهنجاری‌ها به داخل گروه‌ها، گفت:در این جمع با توجه به حضور کارشناسان مجرب و متخصص در این حوزه نظیر پلیس فتا و همچنین کارشناسان اجتماعی می‌توان تا حدودی اصول را به مدیران برای انعکاس به اعضا آموزش داد.

جوانمردی گفت: این کمیته مشورتی به فعالیت خود به‌صورت مستمر ادامه می دهد تا بستری مناسب برای ارتباط هرچه بیشتر مدیران گروه‌های فضای مجازی برای تبادل اطلاعات و تجربیات فراهم آورد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش