سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7869

صدای نهاوند:
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با ورود سامانه بارشی به همدان از بعداز ظهر روز چهارشنبه ریزش برف در برخی از نقاط استان پیش بینی می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، نادر پیرتاج افزود: آسمان استان همدان تا ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد همراه است و از بعدازظهر چهارشنبه با نفوذ موج بارندگی تا روز پنجشنبه در برخی از نقاط استان همدان بارش باران و ریزش برف و تشدید وزش باد پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه در این مدت دمای هوا کاهش می یابد ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
به گفته پیرتاج ، فامنین با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان و نهاوند و همدان با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده است.
با خروج موج بارشی از روز جمعه دمای هوا بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می یابد و هوا سردتر می شود و این روند تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش