جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7884

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان:

۱۲ روستای بخش خزل نهاوند در حسرت گاز و نیازمند نفت

صدای نهاوند:
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان گفت: ۱۲ روستا در بخش خزل نهاوند از نعمت گاز طبیعی محروم و نیازمند نفت سفید هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، صادق فریدی اظهارداشت: براساس اعلام نتایج اقدامات شرکت گاز استان همدان هم اکنون آمار روستاهای محروم از گاز طبیعی و نیازمند عرضه نفت سفید در شهرستان نهاوند از نواحی تابعه منطقه همدان، ۱۲ روستا در بخش خزل است و تعداد ۱۶۱ روستا از ۱۷۳ روستای این شهرستان از گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۴ تعداد ۲۴ فروشندگی نفت سفید نسبت به خرید فرآورده و فروش آن به مصرف کنندگان روستایی اقدام می کرده اند، گفت: با پایش خانوارهای مصرف کننده نفت سفید از سوی این شرکت و بر مبنای آمار ارسالی شرکت گاز شهرستان درمورد خانوارهای برخوردار از نعمت گاز طبیعی، این تعداد به ۱۴ فروشندگی فعال تقلیل یافته است.

فریدی مقدارنفت سفید توزیع شده در سال ۹۴ را ۴ میلیون و ۳۸۲ هزار  لیتر عنوان کرد و گفت: مقدار ۲ میلیون و ۳۰ هزار لیتر از این مقدار طی هشت ماهه نخست سال ۹۴ عرضه شده است.

وی با بیان اینکه مقدار ۷۸۲ هزار لیتر نفت سفید از ابتدای سال جاری تاکنون در میان خانوارهای محروم از گاز طبیعی عرضه شده است، گفت: بر اساس سیاستها، توزیع فرآورده های نفتی تحویل نفت سفید به خانوارهای بهره مند از گاز طبیعی به غیر از موارد خاص و مقطعی هیچگونه توجیهی نداشته و بر خلاف مقررات جاری و مصالح ملی است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. سپهر گفت:

    نهاوند اینقدر روستای فقیر داره نمی دونی به شهر برسی یا به این همه روستا.اونوقت میگن نهاوند ۲ نماینده میخواد میگید نه.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش