سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 791

صدای نهاوند:

جشنواره هنرهای تجسمی بسیج شهرستان نهاوند  که در دو بخش نقاشی و گرافیک” با موضوع  بخش ویژه ” امر به معروف و نهی از منکر ” ۱- دفاع مقدس ۲- بسیج ۳- معضلات اجتماعی ۴- حجاب و عفاف به صورت حضوری  طی یک هفته برگزار شد  با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند معاون فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار داشت:این گونه جشنواره ها ، خود بسیج می باشد زیرا باعث به تصویر کشیده شدن هویتهای دینی و مذهبی ما می شوند .

سیدرضا سلامتی گفت: دولت و نظام بایستی نگاهی وسیع به حوزه فرهنگی و هنر داشته باشد و با حمایت از فعالان این حوزه باعث ظهور خلاقیت و نو آوری در این بخشها شود و البته با تربیت دینی و اسلامی این هنر در راستای تولیدات دینی و عقیدتی ما پیش برود که به حمد اله این موضوع  از سوی دولتهای محترم انجام گرفته و در حال انجام است .

سلامتی افزود : ما بایستی به تولیدات هنرمندان گذشته افتخار کنیم و همچنین به سمتی پیش برویم که هنرخود را به نسلهای آینده انتقال دهیم .

وی خاطر نشان کرد : متاسفانه موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حال حاضر در سطح جامعه کم رنگ شده و پرداختن به این موضوع در قالب یک اثر هنری بسیار تاثیر گذار و مسمر ثمر خواهد بود .

در ادامه این مراسم مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوندگفت : با همکاری کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند این جشنواره در دو محل  ” مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) و دبیرستا آتیه سازان ” برگزار و بیش از ۴۰ نفر از هنرمندان در آن به خلق آثار پرداختند .

امیر بحیرایی گفت : همزمان با فرا رسیدن هفته گرامیداشت بسیج و به منظور پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ بسیجیان این مرز و بوم بر خود لازم دانستیم برنامه ای هر چند کوچک اما در حد توانایی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان انجام دهیم . به همین منظور جشنواره هنرهای تجسمی را در ۲ بخش ” نقاشی و گرافیک” با موضوع  بخش ویژه ” امر به معروف و نهی از منکر ” ۱- دفاع مقدس ۲- بسیج ۳- معضلات اجتماعی ۴- حجاب و عفاف را به صورت حضوری برگزار نماییم .

بحیرایی  افزود : فراخوان این جشنواره ۲۰ روز قبل از برگزاری در بین آوزشگاههای آزاد هنری ، مدارس ، دبیرستانها و دانشگاهها ، ادارات و مراکز فرهنگی توزیع شد و امروز شاهد خلق بیش از ۴۰ اثر ماندگار از هنرمندان شهرستان در این بخش ها هستیم.

در پایان  این مراسم و با آرای هیئت داوران  با حضور مسئولین از برگزیدگان بخشهای مختلف نقاشی و گرافیک تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید .

آرای هیئت داوران

نقاشی

  • نفر اول خانم الهام بازوند ۲- نفر دوم خانم سمیرا عباسی ۳- نفر سوم خانم سمیه شجاعیان

گرافیک

  • نفر اول خانم معصومه کیانی ۲- نفر دوم خانم زهرا مرادی ۳- نفر سوم خانم پریسا سیاوشی

همچنین از خردسالترین فرد شرکت کننده در جشنواره ( سمیرا سهرابی )و ۳ نفر از هنرمندانی که آثار آنان قابل تقدیر بود تجلیل گردید .

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش