سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7967

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان:

بارندگی در استان همدان بین ۷۵ تا ۹۰ درصد کاهش داشته است

صدای نهاوند:
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: میزان بارش های سال زراعی امسال (اول مهرماه تاکنون) در سال جاری در نقاط مختلف این استان بین 75 تا 90 درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، نادر پیرتاج افزود: میزان بارندگی امسال در استان همدان نیز نسبت به آمار بلند مدت بین ۴۰ تا ۸۰ درصد کاهش نشان می دهد.
وی اضافه کرد: میزان بارش های امسال در همدان ۱۸ میلی متر و در بلند مدت ۹۱ میلی متر ثبت شده که نسبت به سال گذشته ۸۵درصد و نسبت به میانگین بلند مدت ۸۰ درصد کاهش یافته است.
وی اظهار کرد: آسمان استان همدان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و از اواخر وقت افزایش ابر و دوشنبه و سه شنبه در برخی ساعات احتمال بارش پراکنده برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود.
پیرتاج با بیان اینکه دمای هوای همدان شامگاه شنبه هفت درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است ادامه داد: فامنین و قهاوند با ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است افزود: در همین مدت گرمترین نقطه استان، ملایر و نهاوند با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش