سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7980

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند بااشاره به گزارش های ارائه شده در خصوص عملکرد ستاد تسهیل شهرستان نهاوند، گفت: از ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان نهاوند ۶ واحد احیا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر یکشنبه در پنجمین کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان نهاوند گفت: خوشبختانه در بحث ستاد تسهیل شهرستان با توجه به گزارش های ارائه شده از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان ۶ واحد با توجه به مصوبات کارگروه و ستاد تسهیل استان به چرخه کار بازگشته اند.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی مجدد این ۱۵ واحد تولیدی ۴۲ مصوبه در ستاد تسهیل مطرح شد، گفت: مشکل بیشتر این واحدها کمبود نقدینگی بوده است.

وی افزود: باید برای بررسی بهتر و دقیق تر روند فعالیت و اجرای مصوبات این کارگروه دستگاه های مربوط با سرمایه گذارن ارتباط داشته باشند و در جریان روند اجرای اقدامات آنها قرار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به استخدام ها و بکارگیری نیرو در دوایر دولتی شهرستان نهاوند گفت: همچنان که در قانون آمده ۲۵ درصد سهمیه استخدام ادارات مربوط به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است بنابراین تمامی ادارات برای استخدام نیروی جدید موظف به استعلام از اداره کار و بنیاد شهید هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند نیز با اشاره به عملکرد این اداره در خصوص اشتغال زایی از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: این اداره در بحث ثبت اشتغال در سامانه «رصد» در استان رتبه ۴ را با اختلاف های اندک در سال جاری حائز شده است.

جلال غیاثوند با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸۰ نفر در سامانه رصد ثبت نام شده اند، افزود: در صورت ثبت دقیق اشتغال های ایجاد شده در شهرستان، در این سامانه، با توجه به پتانسیل موجود رتبه شهرستان ارتقا خواهد داشت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. صالح گفت:

    کارآفرینی مشکل نهاوند است؟

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش