سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7990

صدای نهاوند:
خلأ و کمبودهایی در زندگی انسان‎ها وجود دارد که جز از طریق محبت و دوستی نمی‌توان آنها را جبران کرد و در این میان،خانواده نیازمندی که در اوج سرمای زمستان دچار حادثه شده است، بیش از هر چیز به نوازش محتاج‌ و برای این احساس عاطفی و روحی،‌ خواه‌ناخواه در انتظار پاسخ از طرف مردم سخاوت مند هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، بعد از انعکاس خبر آتش سوزی خانه ای در روستای ده سرخه نهاوند در پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار شهرستان نهاوند ظهر یک شنبه به روستای دهه سرخه رفت تا ضمن بازدید از وضعیت این خانواده در جریان آخرین اقدامات انجام شده به این خانواده حادثه دیده و نیازمند قرار بگیرد.

img_7970

قبلا اعلام شد بعد از خواندن این خبر توسط مسئولان و مطلع شدن آنها از این حادثه تلخ با پیگیری مراد مومیوند دهیار روستای ملوسان و مراد سیاوشی دهیار روستای ده سرخه با همکاری سیدرضا سلامتی معاون فرماندار و محمد تقی شهیازی رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند، مقداری لوازم واثاثیه اولیه مورد نیاز ، مقداری مواد خوراکی، یک چادر و چراغ والر  به همراه ۱۰ تخته پتو و موکتبه این خانواده کمک شد تا در سرمای فعلی جان پناهی موقت برای آنها احداث شود.

img_7976

اما امروز فرماندار نهاوند بعد از بازدید از وضعیت این خانواده اعلام کرد، این شرایط با توجه به سرمای منطقه برای این خانواده که دو فرزند کوچک دارد به هیچ وجه مناسب نیست و این چادر و دو چراغ تاب مقاومت در برابر این سرما را ندارد و ممکن است خدای ناکرده اینبار چادر هلال احمر دچار حریق شود.به همین منظور برای کمک به این خانواده پیش قدم شد و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از حساب شخصی خود جهت کمک به این خانواده اختصاص دادند.

img_7980

کاروان بشری به سوی مقصد مشخص خود در حرکت است،‌ در مسیر راه به واماندگانی برمی‌خوریم که باید آنها را در حرکت به‌سوی تعالی یاری دهیم و نسبت به جبران کاستی‌هایشان اقدام کنیم.و اینجاست که در صحنه امتحان خداوندی و انسانیت قرار داریم تا چگونه واژه های ایثار و فداکاری را تفسیر و عملی کنیم.این خانواده نیازمند در حال حاضر در یک چادر کوچک که در وسط حیات توسط هلال احمر برپا شده است زندگی می کند. و چقدر هم سخت و نفس گیر.

img_7982

امیدواریم مردم همیشه دلسوز و فداکار نهاوند نیز اینبار هم مانند گذشته به همراه مسئولان وارد میدان شوند و برای کمک به احیا زندگی این خانواده نیازمند که همه چیزی آنها در آتش سوخته است پیشقدم شوند. امیدواریم مردم و مسئولان با کمک به این خانواده که ممکن است برای هر شهروند دیگری اتفاق بیفتد ضمن بازسازی و نوسازی منزل در تهیه و تحویل وسایل ضروری زندگی به این خانواده حادثه دیده بشتابند تا جبران مافات نمایند. به امید اینکه علی و الینا بار دیگر با هیاهو و لبخندهای کودکانه خود  زندگی شیرینی را آغاز کنند.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ابولولو گفت:

    هرچند بی احتیاطی کرده اند ولی فرماندار حمیدوند یه دونه است./نهاوند شهر برترین اولین ها و مرکز ایالت غرب ایران

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش