سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8020

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه استان همدان گفت: 9 دی تقابل جریان انقلابی با جریان غیرانقلابی و محافظه‌کار و ضدانقلاب است که این تقابل در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در جلسه پشتیبانی برنامه های گرامیداشت حماسه ۹ دی در محل سپاه شهرستان نهاوند گفت: جریان فتنه ۸۸ آخرین فتنه در مقابل حرکت عظیم و روبه‌جلوی مردم و نظام اسلامی نیست چون همواره درراه انقلابی آرمانی ما در داخل و خارج عده‌ای سعی در ایجاد مانع دارند.

وی اظهار داشت: فتنه ۸۸ در طول این ۸ ماه تا ۹ دی دارای ویژگی‌های زیادی بود که شناخت این ویژگی‌ها و علت تقابل جریان فتنه و معاند با نظام اسلامی با شناخت و آگاهی از این ویژگی‌ها میسر می‌شود.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: یکی از ویژگی‌های اساسی و مبنایی نظام مقدس اسلامی ایمان و هویت اسلامی نظام است که این خاصیت در طول ۳۷ سال از عمر انقلاب اسلامی باعث سربلندی انقلاب شده و ما را از چالش‌ها سربلند خارج کرده است.

وی گفت: از ویژگی های نیروهای انقلابی و ارزشی روحیه استکبارستیزی است که جریان فتنه، معاندین و ضدانقلاب باروحیه استکبارستیزی درگیری دارند و اختلافاتی که بین نیروهای انقلابی و فتنه‌گران وجود دارد بر سر این موضوع است.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: عده‌ای در دانشگاه‌ها و جاهای دیگر مطرح می‌کنند که این درگیری‌ها بین افراد و اشخاص و این گروه و آن گروه است که این حرف درست نیست چون درگیری و اختلاف اصلی بر سر مبانی و افکار و اندیشه‌ها است.

وی ادامه داد: در این درگیری یک دیدگاه جریان فتنه و فتنه‌گر و وابسته به غرب است و جریان دیگر جریان انقلابی است که همه باید به معیارها و شاخص‌های افراد انقلابی توجه کنند و در مجموعه مدیریتی خود از این جریان حمایت کنند.

فرمانده سپاه استان همدان اظهار داشت:۹ دی تقابل ۲ جریان انقلابی و جریان غیرانقلابی و محافظه‌کار و ضدانقلاب است که این تقابل در همه عرصه‌های سیاسی و فرهنگی وجود دارد.

ابوحمزه گفت: ۹ دی تبلور دیدگاه انقلابی در مقابل جریان فتنه و فتنه‌گران و عوامل پشت پرده بود که در این روز مردم انقلابی ایران اسلامی بر اساس تفکر انقلابی و موقعیت‌شناسی حماسه عظیم ۹ دی را خلق کردند.

وی عنوان کرد: محور و رکن نظام و اسلام ولایت‌فقیه است و برای همه ما سخنان ولی‌فقیه فصل الخطاب است و هرکس در هر جایگاهی باید سخنان رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار دهد.

سردار ابوحمزه بیان داشت: عدالت‌خواهی و عدالت‌گستری ویژگی بعدی نظام اسلامی است که فلسفه تشکیل نظام است بدین‌صورت که اگر عدالت باشد همه‌چیز سر جای خودش است و اگر نباشد همه‌چیز از مسیر اصلی منحرف می‌شود.

ابوحمزه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع برجام گفت: بعضی افراد در جریان برجام اشاره کردند که دیگر بحث مرگ بر آمریکا تمام شد و باید با آن‌ها تعامل کنیم که این‌طور نیست چون بحث برجام تدبیری بود که انجام شد ولی چیزی که مبنای کار ما است این موضوع است که آمریکا تا زمانی که سلطه‌گر باشد و بخواهد بر ملت‌های مسلمان و مظلوم جهان تسلط داشته باشد ما در مقابلش خواهیم ایستاد؛ چه برجام به نتیجه برسد و چه نرسد.

وی گفت: ساده زیستی و مردم‌گرایی ویژگی دیگری است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند چون مسئولان خادم مردم و نظام هستند و باید از این فرصت خدمت به مردم استفاده کنند.

فرمانده سپاه استان همدان در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات جامعه اشاره کرد و افزود: امروز مشکل جامعه ما بیکاری، اشتغال، تورم و حل مشکل معیشت و اقتصاد مردم است که هرکس در حیطه وظایفش باید برای حل این مشکلات تلاش کند.

وی افزود: ما که می‌توانیم در زمینه‌های مختلف این‌همه پیشرفت داشته باشیم و در صنایع نظامی، موشکی، هسته‌ای، پزشکی، سلول‌های بنیادی و مهندسی اقدامات بی‌نظیری انجام بدهیم، قطعاً می‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

ابوحمزه گفت: با مبنا قرار دادن اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات اشتغال و معیشت جوانان حل می‌شود چون اجرای اقتصاد مقاومتی باعث رونق تولید و توجه به نیروهای داخلی می‌شود.

وی اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج در عرصه‌های فرهنگی و عمرانی و سازندگی با خودباوری و اتکا به درون کارهای بزرگی انجام داده است به‌طور مثال در استان همدان با اجرای اقتصاد مقاومتی سالانه بیش از ۲ هزار شغل ایجاد کرده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. بحیرایی گفت:

    یک مغازه تعمیر موتور با کلیه وسایل و قطعه های موتور سیکلت در مورخه ۲۹/۹/۹۵ در روستای کوهانی در آتش سوخت. آتش سوزی در حالی اتفاق افتاد ک خودرو آتش نشانی دهیاری روستای کوهانی در ۵۰ متری حادثه پارک بود متاسفانه یک دستگاه خورد آتش نشانی راننده ای نداشت ک از آتش سوزی جلوگیری نماید جهت اطلاع مسئولین

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش