سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8044

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: مردم خدمات دولت را به منزله خدمات نظام می دانند و اگر کسانی بخواهند مردم را از دولت ناامید کنند در واقع آنها را از نظام ناامید ساخته اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند شامگاه چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش نهاوند افزود: برخی به خاطر مسائل جناحی فکر می کنند اگر مردم را نسبت به دولت بدبین کنند آنها دنباله رو آن جناح می شوند در حالیکه این نظام است که ضرر می بیند و باعث می شود مردم از آن دلسرد شوند.
وی با بیان اینکه برخی غیر منصفانه دولت را تخریب می کنند گفت: در جریان حقوق های نامتعارف با وجود اینکه این مساله از گذشته وجود داشته است اما دولت آن را پذیرفت و همکاری های لازم را در برخورد با متهمان به عمل آورد، اما برخی آنرا بهانه قرار داده و دولت را تخریب کردند در حالیکه نسبت به اختلاسهای قبل واکنشی نشان داده نشد .
حمیدوند گفت: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی ایران فشارهای زیادی را روی ما وارد می آورند تا مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین و نامید کنند نباید به گونه ای عمل شود که خواسته دشمن محقق شود.
وی گفت: در آستانه انتخابات سال آتی برخی سناریوهای جدیدی را علیه دولت طراحی می کنند و ما هر چقدر به انتخابات نزدیک می شویم باید منتظر پدیده های نوظهوری در این زمینه باشیم .
وی افزود: همه دلسوزان نظام باید به مردم امید دهند و آنها را نسبت به آینده نظام امیدوار سازند نه اینکه آنها را نسبت به عملکرد دولت که عملکرد نظام محسوب می شود نا امید کنند .
وی مصلحت کشور را در شرایط کنونی حفظ آرامش ، وحدت و پرهیز از سیاه نمایی عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی باید دید چه چیزهایی کشورمان را تهدید می کند که ما از آن دوری کنیم و برعکس به عوامل وحدت آفرین که نیاز امروز کشور است توجه نمائیم .
وی دوری کردن از جناح بندیهای سیاسی را پدیده مبارکی برای خدمت بیشتر به مردم برشمرد و افزود: دوری کردن از جناح بندیهای سیاسی پدیده خوبی است که باید مد نظر قرار گیرد و همه باید کارهایمان را فارغ ازدسته بندیهای سیاسی انجام دهیم تا مردم را هر بیشتر به نظام امیدوار سازیم .
فرماندار نهاوند در پایان با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش یکی از نهادهای مشارکتی برای جلب همکارهای سایر نهادهاست گفت: وزارت آموزش و پرورش بخشی از اختیارات خود را به شورا داده تا بتواند از این طریق مشارکت مردم و سایر نهادها را گسترش داده و مشکلات آنرا برطرف نمود لذا لازم است همکاریهای لازم از طرف ادارات در رفع مشکلات گوناگون آن به عمل آید .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش