جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8426

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند با بیان اینکه از شهروندان تقاضا داریم تا نسبت به پرداخت به موقع عوارض خود اقدام کنند، گفت: رفع مشکلات شهری نهاوند با پرداخت به موقع عوارض امکان پذیر است.

امیرضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه صدای نهاوند اظهار داشت: نخستین اقدام برای تحقق اهداف مدیریت شهری ممیزی املاک و معابر موجود در سطح شهر است و ممیزی تمییز دادن، تشخیص و جداسازی و در اصطلاح به معنی برداشت، تفکیک و طبقه‌بندی آمار و اطلاعات از املاک و معابر شهر است.

وی با اشاره به تحقق اهداف مدیریت شهری در سطح شهر و تحقق درآمدهای پایدار و کمک به رشد و توسعه تصریح کرد: مدیریت امور شهرها از نظر وسعت و کثرت جمعیت در شرایط کنونی بدون دسترسی سریع منابع اطلاعاتی دقیق و صحیح امکان‌پذیر نیست.

یوسفیان به اهمیت پرداخت به موقع عوارض نوسازی اشاره کرد و افزود: به طور کلی درآمد شهرداری از طریق درآمدهای پایدار و عمدتاً ناپایدار تأمین می‌شود زیرا وابسته به شرایط اقتصادی کشور است و نمی‌تواند بودجه ثابتی را پیش‌بینی کند.

شهردار نهاوند عنوان کرد: فروش تراکم ساختمانی، تثبیت تجاری، تخلفات ساختمانی و صدور پروانه ساخت از مهم‌ترین منابع درآمدهای ناپایدار است و دریافت عوارضی همچون نوسازی و اصناف سرفصل‌های کلیدی درآمدهای پایدار به شمار می‌روند که در مجموع منابع درآمدی شهرداری محسوب می‌شوند.

یوسفیان بیان کرد: زمانی پروژه‌های عمرانی با موفقیت اجرا می‌شود که منابع درآمدی شهر نیز در حال رشد باشند که در این میان مشارکت مردم در پرداخت عوارض نوسازی سبب افزایش بودجه شهرداری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می‌شود.

وی تأکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا نسبت به پرداخت به موقع عوارض خود اقدام و با انجام این مهم در رفع مشکلات شهری به مسئولان مرتبط کمک کنند. 

یوسفیان افزود: پرداخت به موقع عوارض نوسازی توسط شهروندان سبب رشد و توسعه شهری می‌شود به همین دلیل این موضوع از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش