سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8456

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: برجام یک سند رسمی چند جانبه بین المللی است که یک کشور مانند آمریکا نمی تواند آنرا به راحتی نقض نماید.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز یکشنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان دهخدا این شهر با اشاره به سالروز اجرای برجام افزود: یکی از بزرگترین دستاوردهای برجام علاوه بر گشایشهای ایجاد شده در بحث سیاست خارجه و اقتصاد داخلی، زدودن چهره جنگ طلبی ایران در نزد افکار عمومی دنیا و نشان دادن پایبند نبودن آمریکا به معاهدات بین المللی است که این مساله جایگاه کشورمان را بیشتر ارتقاء داده است .
وی گفت: دشمنان ما که قصد داشتند با سیاست ایران هراسی ما را به انزوا بکشانند با اجرای برجام این سیاست آنان شکسته شد و نشان داد که ایران همواره دست های دوستی را می فشارد.
حمیدوند تصریح کرد: تعامل سازنده با جهان از شعارهای اصلی دولت بود و در سه سال گذشته در عمل نشان داده شد که این استراتژی حاکم بر سایست خارجی بوده است.
وی افزود: ترمیم روابط ایران با دنیا و تعامل خارجی یکی از اصول اساسی دولت تدبیر و امید بود که این سیاست نه تنها در عرصه روابط خارجی محدود نمانده بلکه زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی کشور را نیز فراهم ساخته است.
فرماندار نهاوند با بیان اینکه اجرای برجام مهمترین برنامه دولت برای شکستن تحریمها بود که توانست زمینه سرمایه گذاری در کشور را فراهم سازد افزود: با اجرای برجام و معرفی ایران به عنوان یک کشور صلح طلب اقتصاد جهانی بیشتر متوجه ایران شد و این امر باعث گردید تا سرمایه گذاران برای حضور در ایران تمایل بیشتری نشان دهند.
وی اظهار کرد: اجرای برجام و گشایش در سیاست خارجی تاثیر بی نظیر بر بازارهای ایرانی داشت تا آنجا که بزرگترین شرکت های هواپیمایی جهان از جمله ایرباس و بوئینگ در رقابت برای نوسازی ناوگان هوایی ایران قراردادهای ارسال هواپیمای مجهز به فناوری های روز دنیا را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی ما به امضا رساندند.
حمیدوند افزود: البته دولت تدبیر و امید تمامی تلاش خود را برای استفاده از توان داخلی بر محور اقتصاد مقاومتی به کار بسته تا بتواند مشکلات عدیده ای را که بر کشور وجود دارد برطرف کند اما از ظرفیت های پرشمار گسترش تعامل با جهان و ضرورت بهره جویی از این ظرفیت ها نیز غافل نشده است.
فرماندار نهاوند تصریح کرد: یک نکته اساسی که لازم است در اختلافات و جهت گیریهای سیاسی مورد نظر قرار گیرد این است که در این جهت گیریها باید منافع ملی مد نظر قرار گیرد.
حمیدوند تاکید کرد: باید حرفهایی زده نشود که دشمن از آن شاد شود ، اما برخی با توجه به اینکه شناختی از منافع ملی ندارند حرفهایی می زنند که دشمن از آن اظهار خوشحالی می کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش