مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 8474

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از تائید مرحله اول و دوم طرح شبکه آبرسانی و آبیاری فضای سبز شهر نهاوند در مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خبر داد.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: مطالعات مرحله اول و دوم طرح شبکه آبرسانی و آبیاری فضای سبز شهر نهاوند پس از بررسی توسط کمیته اجرایی و هماهنگی استانداری همدان، در حوزه معاونت پژوهشی پژوهشکده مدیریت شهری و روستایی مورد ارزیابی های تخصصی و تأیید قرار گرفت.

یوسفیان گفت: در این طرح ضمن بررسی وضعیت موجود و توسعه آینده فضای سبز، نیاز آبی و منابع تامین آب فضای سبز، ضوابط و مبانی طرح، بررسی گزینه های مختلف، انتقال و توزیع آب به لحاظ فنی و اقتصادی و انتخاب گزینه بهینه، نقشه های اجرایی به همراه جزئیات اجرایی طرح ارائه شده است .

وی ادامه داد:طراحی شبکه مستقل آبرسانی به فضای سبز با استفاده از آب خام(‌غیر شرب)، جداسازی شبکه آب فضای سبز از شبکه آب شرب، بهینه سازی سیستم آبرسانی و افزایش راندمان آبیاری فضای سبز با استفاده از اجرای سیستم های آبیاری نوین و کاهش هزینه های آبیاری فضای سبز از جمله نیروی انسانی از جمله اهداف اجرایی این طرح می باشد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش