سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8485

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند:

۶۰۳ فقره پرونده متخلف به تعزیرات نهاوند معرفی شد

صدای نهاوند:
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۳ فقره پرونده متخلف به تعزیرات معرفی شده که این تعداد پرونده شامل تخلفات صنفی، بهداشتی و قاچاق کالاست.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، بهزاد کاکاوندی اظهار داشت: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان از ابتدای امسال در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در همین راستا در بررسی‌های به عمل آمده از واحدهای صنفی شهرستان از ابتدای امسال تا کنون  ۴۱۴ فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی که شامل کالا و خدمات است در تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند تشکیل شده که این تعداد پرونده رسیدگی و مختومه شده‌اند و محکومیت ریالی آنها ۵۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است.

کاکاوندی افزود: در زمینه قاچاق کالا نیز در شهرستان نهاوند از ابتدای امسال تاکنون ۵۴ فقره پرونده متخلف در تعزیرات تشکیل شده که از این تعداد پرونده به ۴۹ فقره پرونده رسیدگی و ۵ فقره پرونده در دست بررسی است.

وی تأکید کرد: ۴۹ پرونده قاچاق کالا در شهرستان که به آنها رسیدگی  شده و در مجموع ۶۹۱ میلیون تومان جریمه شده‌اند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند به تخلفات بهداشتی و دامپزشکی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در زمینه تخلفات بهداشتی و دامپزشکی نیز از ابتدای سال ۹۵ تا کنون ۱۳۵ فقره پرونده متخلف شامل تخلفات بهداشتی و دامپزشکی به ارزش ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تشکیل شده که از این تعداد به ۱۲۹ پرونده رسیدگی شده است و ۶ پرونده نیز در دست بررسی است.

کاکاوندی بیان کرد: از ابتدای سال ۹۵ تا کنون پرونده‌های قاچاق نهاوند شامل محموله‌های خوارکی و آشامیدنی به ارزش ۳۴۰ میلیون تومان، قاچاق سیگار، موتورسیکلت، پوشاک، ۵۸ عدد موبایل قاچاق به ارزش ۴۴ میلیون تومان و قاچاق ۵۰ تن برنج خارجی است که قاچاق مواد خوارکی و آشامیدنی از مهمترین این پرونده‌هاست.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیز۵ پرونده قاچاق کالا در دست بررسی قرار دارند و منتظر صدور رأی هستند.

کاکاوندی بیان کرد: متأسفانه با توجه به افزایش قاچاق کالا شامل لوازم خانگی، پوشاک، مواد خوارکی و غیره برای حمایت از تولید داخلی نظارت‌ها افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی حمایت از تولید داخلی وظیفه همه ماست و قاچاق کالا می‌تواند بیشترین ضربه را به اقتصاد کشور و به تبع آن شهرستان ما وارد می‌کند.

کاکاوندی تصریح کرد: در همین راستا مبارزه با هر نوع قاچاق کالا از جمله لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم آرایشی و غیره در دستور کار قرار گرفته و هر نوع کالای قاچاق از واحدهای صنفی جمع آوری می‌شود و همچنین به شدت با کالای قاچاق و متخلفان برخورد می‌شود./تسنیم

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش