سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8491

صدای نهاوند:
سپیده دم آخرین روز دی ماه سالجاری مادری جوان به خاطر عذاب وجدان با مراجعه به کلانتری، پرده از جنایتی هولناک برداشت.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، مادر جوان در محوطه خانه با ترس و دل نگرانی نیم نگاهی به چاه گوشه باغچه حیاط می اندازد و هق هق کنان خود را بر سر چاه می رساند.
با ندامت سر بر درون چاه می برد ولی از دردانه هایش محدثه و لیدای ۲ ساله دیگر خبری نیست و آنها به جای آغوش گرم مادر هم اینک در آغوش خاک آرام گرفته اند.
مادر آخرین وداع و درد دلها را با چاه می کند و می رود تا شاید اندکی از عذاب وجدانی که بیش از ۶۰ روز گرفتارش شده است، بکاهد.
مادر بدون توجه به اطراف و با تداعی خاطراتی که از کودکان خردسالش داشت پیچ و خم های چند کوچه را با پاهای لرزان و بی رمق می پیماید تا به یکباره خود را در برابر مقر پلیس می بیند.
دستگیره در اتاق افسر نگهبان را با اضطراب پائین می کشد و با گشودن آن هراسان در حالی که نای ایستادن ندارد بر صندلی فلزی مقابل پلیس تکیه می زند و با صدایی رنجور و پشیمان پرده از جنایتی هولناک برمی دارد.
موضوع از آنجا آغاز می شود که دو ماه پیش در سی ام آبانماه خبر مرگ ۲ دختر خردسال و تلاش بی نتیجه نیروهای امدادی برای نجات جان این دو کودک در صدر اخبار قرار می گیرد.
با توجه به مشکوک بودن مرگ این ۲ خواهر پرونده مرگ آنها بر روی میز پلیس و دستگاه قضایی قرار می گیرد تا علت این موضوع مشخص شود.
رئیس پلیس آگاهی همدان روز شنبه در این باره به ایرنا گفت: یک زن ۳۶ ساله روز پنجشنبه هفته گذشته بخاطر عذاب وجدان به کلانتری مراجعه و در اظهاراتی تکان دهنده به قتل ۲ دختر خردسالش اعتراف کرد.
سرهنگ رضا زارعی یادآوری کرد: ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه سی ام آبانماه سالجاری عوامل پلیس در جریان سقوط ۲ دختر خردسال در چاهی در منطقه حصار حاج شمسعلی شهر همدان قرار می گیرند.
وی اضافه کرد: اظهارات گویای این بود که محدثه هشت ساله و لیدا کوچولو، این ۲ خواهر خردسال هنگام بازی در داخل حیاط منزل مسکونی به داخل چاه سقوط کرده اند.
رئیس پلیس آگاهی همدان بیان کرد: با وجود بیرون آوردن جسد این ۲ خواهر خردسال از درون چاه ولی کمک امدادگران برای احیای آنها نتیجه نداده و این ۲ خواهر جان خود را از دست دادند.
سرهنگ زارعی افزود: بنا به اظهار این مادر، وی دارای بیماری روانی بوده و هنگام انداختن دخترانش در داخل چاه تعادل روحی و روانی نداشته است.
وی همچنین در زمینه نحوه مرگ این دو کودک توضیح داد که این مادر ابتدا یکی از دخترانش را به بهانه دیدن ماهی به کنار چاه برده و وی را در داخل چاه می اندازد.
رئیس پلیس آگاهی همدان بیان کرد: پس از انداختن وی به داخل چاه، قاتل برای مدتی از کنار چاه دور شده و مجدد پس از نزدیک شدن به چاه می بیند هنوز فرزندش زنده است و در داخل چاه دست و پا می زند.
سرهنگ زارعی بیان کرد: مقتول منتظر می ماند تا دخترش به طور کامل غرق و جان خود را از دست بدهد سپس سراغ دیگر دخترش که در بستر خواب بوده می رود.
وی اضافه کرد: این مادر ، طفل کوچک خود را که در خواب ناز بوده به آغوش گرفته و با قساوت قلب از آغوش خود به قعر چاه می اندازد و جان دادن کودک را در میان آب متلاطم چاه به نظاره می نشیند.
وی بیان کرد: پس از اینکه این مادر بی رحم از مرگ هر ۲ فرزندش مطمئن می شود شروع به شیون و فریاد کرده و از دیگر افراد برای امدادرسانی کمک می طلبد.
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان پیشتر در گفت و گو با ایرنا در زمینه امداد رسانی به این سانحه اظهار کرده بود که پس از دریافت گزارش سقوط دو خواهر در چاه عوامل آتش نشانی مستقر در ایستگاه ۱۲ و ۱۸ در کمتر از چهار دقیقه در محل حادثه حضور یافته و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.
محمدرضا بیاناتی افزود: ابتدا کودک حدود ۲ ساله که بر روی آب شناور بود توسط آتش نشانان از داخل چاه خارج شده و به مدت ۱۵ دقیقه نیز عملیات نجات بر روی آن صورت گرفت.
بیاناتی بیان کرد: با وجود تلاش آتش نشانان ولی علائم حیاتی این کودک بازنگشت و کودک توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
وی ادامه داد: با پایان یافتن عملیات خارج کردن این کودک از داخل چاه، خانواده این کودک مدعی شدند یکی دیگر از فرزندانشان نیز مفقود شده که احتمال می رود وی نیز در داخل چاه سقوط کرده باشد.
وی بیان کرد: تیم های آتشنشانی دوباره وارد چاه شده و کودک هشت ساله که به زیر آب رفته بود را از چاه خارج کرده و توسط خودروی آتش نشانی آن را به بیمارستان منتقل کردند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. اهل چغا گفت:

    سلام من یکی از اهالی چغا هستم.من به ناچار به اینجا اومدم.خواهش میکنم از پیام من تو کانال بزارید تا مردم از مشکلات ما باخبربشن.ما تو منطقه چغا نه اسفالت داریم نه جدول کشی نه سطل زباله.و بیشتر از صدبار به شهرداری نامه دادیم چه درزمان این شهردار چه شهرداران قبلی.ولی هیچ اقدامی نمیکنن.توسایت شهرداری از مفاهیم عدالت برابری سخن گفتن ولی واقعاخودتون بیاید اینجا و این منطقه رو با منطقه بسیج مقایسه کنید و خدایی بگید که عدالت برقرار شده.ماحتی اسفالت نداریم.منطقه ی ما از روستاهای اطراف نهاوند هم عقب افتاده تره.لطفااین پیام داخل کانال بزارید شاید مسئولین یه فکری به حال مابکنن .ازتون خواهش میکنم.باتشکر

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش