سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8899

صدای نهاوند:
رئیس اداره برق شهرستان نهاوند از پایان قطع برق تمام مناطق شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: بارش برف سنگین روز دوشنبه 25 بهمن بیش از 400 میلیون تومان به تاسیسات شبکه برق نهاوند خسارت وارد کرده است.

رضا شیردره در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: با تلاش و کوشش جهادی و شبانه روزی ۱۶ اکیپ امدادی و بیش از ۱۰۰ نیروی انسانی متخصص تمام برق نقاط مختلف شهرستان نهاوند وصل شده است.

شیر دره گفت: برف سنگین روز دوشنبه گذشته باعث شکستگی و سقوط ۳۰ اصله تیر برق فشار متوسط، ۱۵ اصله تیر برق فشار ضعیف و سوختن و از بین رفتن ۴ دستگاه ترانس برق شد.

وی افزود: حجم شکستن تیرهای برق و تخریب شبکه برق شدید بود، و با توجه به اینکه شکستن شاخه ها و درختان سطح شهر خسارت زیادی به شبکه وارد کرده بود،اما تلاش و کوشش ماموران و پرسنل اداره برق نهاوند جهت رفع مشکلات و وصل برق نقاط مختلف شهرستان ستودنی بود.

رئیس اداره برق شهرستان نهاوند بیان داشت: در روز  دوشنبه ۲۵  بهمن ماه برق ۹۰ درصد شهر نهاوند و ۳۰ روستای شهرستان قطع شده بود، اما با تلاش و کار مستمر در همان روز برق شهر نهاوند وصل شد.

رضا شیر دره اظهار داشت: با تلاش مستمر و شبانه روزی ماموران اداره برق در سه روز گذشته، موفق شدیم برق تمام نقاط مختلف شهرستان را وصل کنیم و در حال حاضر در سطح شهرستان هیچ مورد خاموشی و قطع برق نداشته باشیم.

شیردره با تقدیر از صبر و تحمل شهروندان نهاوندی خصوصا روستاهای که برق آن قطع شده بود و تلاش ها و پیگیری فرماندار نهاوند، بخشداران و ستاد مدیریت بحران افزود: از همه مردم نهاوند بابت ایجاد این مشکل عذرخواهی می کنیم، چراکه این اتفاق غیر منتظره بود و کسی پیش بینی نمی کرد تیرهای برق با آن همه استقامت تخریب و یا شبکه های برق با این حجم تخریب شوند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش