سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8913

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند درباره طرح آشتی ملی گفت: مطرح شدن این طرح به طور یقین با اهداف سیاسی صورت می گیرد در حالی که مردم با فتنه گران قهرند و آشتی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهر نهاوند که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد افزود: ۳۸ سال است که مردم ما آمریکا را تحقیر می کنند و از این رژیم هیچ هراسی ندارند که رمز این شجاعت ما ایمان آنان به اسلام و قرآن است.
وی افزود: امروز آمریکا از معنویت و ایمان بالای مردم ما در هراس است نه از سلاح اتمی ما و پشتوانه این نظام هم مردم هستند نه موشک و سلاحهایی که قدرتهای بزرگ از آن بهره مند می باشند .
وی گفت: از زمانی که رئیس جمهور جدید آمریکا روی کار آمده است، مدام می گوید باید از من بترسید و قدرت خود را به رخ ما می کشد، در حالیکه مردم نشان داده اند هیچگاه از تشرهای واهی آمریکا نترسیده اند .
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا نظم نوین جهان را بر مبنای قدرت خود تعریف کرده در حالیکه در منطق اسلام نظم جهانی بر اساس عدالت شکل می گیرد و البته دنیا امروز این منطق اسلام را پذیرفته و به سمت ما گرایش پیدا نموده اند .
وی درباره طرح آشتی ملی نیز گفت: مطرح شدن این طرح به طور یقین با اهداف سیاسی صورت می گیرد در حالی که مردم با فتنه گران قهرند و آشتی نخواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مردم ما همواره در صحنه انقلاب حضور دارند و سالی ۲ الی سه بار در راهپیمائیها شرکت کرده و با انقلاب اسلامی بیعت می کنند .
وی افزود: دشمن از این حضور میلیونی مردم دچار هراس و سردرگمی شده و وادار به عقب نشینی شده است که این مساله پیروزی بزرگی برای مردم و انقلاب محسوب می گردد .
خطیب جمعه نهاوند افزود: همانگونه که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند در انتخابات آینده نیز حضور پرشوری را از خود رقم خواهند زد و حماسه جدیدی همانند گذشته خلق خواهند کرد زیرا حضور در انتخابات بار دیگر دشمن را وادار به عقب نشینی میکند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره ضرورت حضور روحانیون در صحنه های مختلف انقلاب گفت: همانگونه که رهبری انقلاب عنوان کردند اگر بخواهیم انقلاب باقی بماند باید حوزه های علمیه انقلابی باقی بمانند و در صحنه های مختلف حضور داشته باشند در غیر این صورت مشکل برای ما پیش خواهد آمد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش