سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8924

صدای نهاوند:
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان با اشاره به اینکه پدیده غالب بر آسمان استان سرما است، گفت: دمای هوای استان از امروز تا روز دوشنبه به صورت محسوس تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، نادر پیرتاج همدانی با اشاره به اینکه سرمای شدید هوای استان همدان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اظهار داشت: آسمان استان همدان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، در برخی از نقاط نیمه ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت در روزهای آینده تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه هوای استان تا روز چهارشنبه هفته جاری آفتابی است، افزود: دمای استان تا روز دوشنبه بین ۶ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و از روز دوشنبه به بعد به تدریج بر دمای هوا افزوده می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان با بیان اینکه مردم همدان شب گذشته را با دمای هوای ۹ درجه سانتیگراد زیر صفر سپری کردند، بیان کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته گل‌تپه با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و نهاوند با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و گرمترین نقطه استان بوده است.

وی گفت: در مدت ۲۴ ساعت گذشته ارتفاع بارش برف در همدان ۱۰ سانتیمتر، تویسرکان ۲۵ سانتیمتر، ملایر هفت و سایر شهرستان‌ها به طور میانگین هفت سانتیمتر گزارش شده است که این بارش‌های اخیر چالش کمبود بارندگی‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش