سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8936

صدای نهاوند:
رئیس دانشگاه ملی نهاوند اظهار داشت: شرایط فعلی دانشگاهی نهاوند ایده آل و شایسته مردم بزرگ نهاوند نیست و با تعامل و همکاری مسئولان، مردم و اصحاب رسانه باید این شرایط تغییر کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسین مرادی مخلص روز یک شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان نهاوند اظهار داشت: دانشگاه ملی نهاوند در حال حاضر دارای موافقت نامه اصولی است اما برای تبدیل این موافقت نامه اصولی به قطعی باید در سه حوزه جذب هئیت علمی، ایجاد فضای استاندارد و آکادمی و راه اندازی دانشکده های مختلف اقدامات موثرتری انجام شود.

مرادی مخلص با بیان اینکه در شرایط فعلی دانشگاه ملی نهاوند موافقت نامه اصولی را دارد افزود: افق وزات علوم برای فراهم کردم مسیر توسعه و پیشرفت دانشگاه ملی نهاوند بسیار روشن و مثبت است چون این دانشگاه تنها دانشگاه تک جنسیتی غرب کشور است.

وی اظهار داشت: برای برون رفت از وضعیت فعلی دانشگاه ملی نهاوند و حل مشکلات به نقش تاثیر گذار و مثبت فرماندار و نماینده مردم نهاوند در کنار حمایت های امام جمعه شهر نهاوند نیاز اساسی داریم.

رئیس دانشگاه ملی افزود: در حال حاضر دانشگاه ملی نهاوند ۱۰ هیات علمیفعال دارد که متاسفانه از نیروهای بومی هم کمتر استفاده شده است اما تلاش و کوشش می شود این رویه تغییر پیدا کند.

حسین مرادی مخلص بیان داشت: مهمترین دغدغه من تبدیل مجوز اصولی دانشگاه به مجوز قطعی و احداث فضای استاندارد و آکادمی مناسب برای دانشگاه ملی است.

مرادی مخلص افزود: فاز اول احداث دانشگاه ملی نهاوند در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با زیر بنای ۴ هزارو ۸۶۰ متر مربع به پایان رسیده است و فاز دوم هم با اعتبار ۶ میلیارد تومان در حال انجام است که پیش بینی می شود در نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

وی گفت:در حال حاضر دانشگاه ملی نهاوند  دارای ۵۴۰ دانشجو است که در پنج رشته ی مهندسی صنایع، تربیت بدنی، گیاهان دارویی، شیمی کاربردی و ترویج کشاورزی در حال تحصیل می باشد که از این تعداد ۱۰۰ تن بومی نهاوند هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند گفت:

    رشته هاش خیلی کمه.

  2. علیرضا گفت:

    خودمون این رو میدونیم چیکار میتونی انجام بدی؟

  3. نهاوندی گفت:

    لطفا پیگیری کنید تا دانشگاه نهاوند از تک جنسیتی خارج شود من به عنوان پسر بومی نهاوند دوست دارم در دانشگاه دولتی شهر خودم تحصیل کنم.هزینه اضافی به شهرهای اطراف یا غیره را ندارم.

  4. حسین گفت:

    لطفا فقط هیات علمی بومی بگیرید. من متولد نهاوندم و می خواهم در شهر خودم عضو هیات علمی باشم. شهر دیگری برای هیات علمی قبول شده بودم اما نامردی کردند و به علت بومی نبودن، نپذیرفتند!

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش