سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9215

صدای نهاوند:
در مراسمی نمادین به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری زوج های جوان نهاوندی با هماهنگی مجمع خیرین ازدواج به کاشت نهال در بوستان امامزاده منصور(ع) این شهرستان پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار شهرستان نهاوند در آیین ابتکاری و نمادین کاشت نهال توسط زوج های جوان در محل بوستان امامزاده منصور(ع) نهاوند اظهار داشت: کاشت درخت در آغاز زندگی، زدودن تیرگی از زمین و ایجاد سرسبزی است که کاری مبارک است.

کریم حمیدوند گفت: هدف اصلی برپایی هفته منابع طبیعی، مشارکت آحاد جامعه در احیای منابع و حفظ محیط زیست است تا ازاین طریق بتوانیم به توسعه پایدار سرزمین خود کمک کنیم.

امام جمعه شهر نهاوند نیز در این مراسم بیان داشت: حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست که از نیازهای اصلی بشریت، وظیفه همگان است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: همه باید با کاشت نهال و نگهداری و مراقبت از منابع طبیعی حفاظت کنیم.

دبیر مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند هم در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اهمیت کاشت درخت و همچنین لزوم توجه به استحکام خانواده به عنوان اساس جامعه پایدار، مجمع خیرین ازدواج نهاوند در فراخوانی از زوج های جوانی که در سال ۹۵ ازدواج کرده بودند برای کاشت نهال های مثمر بومی دعوت به عمل آورد.

سکینه صالح افزود:  در این مراسم پر نشاط، ۸۰۰ نهال توسط بیش از ۴۰ زوج جوان در بوستان امامزاده منصور(ع)کاشته شد و به نام هر زوج پلاک گذاری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، در این آئین بیش از ۴۰ زوج جوان به همراه برخی از مسئولان شهری حاضر در مراسم به کاشت نهال اقدام کردند تا پیام خود را به مناسبت هفته هوای پاک در جهت برخورداری از هوای پاک و حفظ و گسترش فضای سبز به گوش همه برسانند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش