جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9221

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت:استفاده و مصرف کالاهای ایرانی از سوی مردم باعث رونق تولید و در نتیجه اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نهاوند اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهمترین مشکلات در کشور مسایل اقتصادی است که به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر اقتصاد مقاومتی را به عنوان سیاست های کلی نظام قرار داده و دولت هم به خوبی به آن پرداخته است .
وی افزود: البته توجه به مساله اقتصاد یک امر کوتاه مدت نیست که بتوان در طول یک سال به آن پرداخت بلکه در طول سالهای متمادی برای رسیدن به توسعه لازم است اقتصاد مقاومتی در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد .
وی به نقش مردم در رابطه با اهداف توسعه اقتصادی گفت: مردم در زمینه توسعه اقتصادی نقش مهمی دارند زیرا اگر ما در کشور تولید داشته باشیم اما کسی آنرا خریداری نکند و به کالای خارجی بیشتر توجه شود لذا در بلند مدت مشکلات برای فعالان اقتصادی و نیروی انسانی شاغل در این بخش ایجاد می شود.
وی افزود: علاوه بر این لازم است در مصرف کالاها مردم نیز صرفه جویی داشته باشند و سرمایه ملی را با اسراف کاری به هدر ندهند .
خطیب جمعه نهاوند افزود: البته تولید کنندگان داخلی نیز باید با افزایش کیفیت کالاهای داخلی، رقابت و فرهنگ سازی استفاده از کالاهای داخلی را مد نظر قرار دهند تا مردم نیز برای کالاهای ساخت داخل انگیزه داشته باشند.
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدات پوشالی اخیر آمریکا گفت: با وجود رهبری مقتدر و هوشیاری های مدبرانه ایشان، ایمان و حق طلبی مردم و همچنین اقتدار نیروهای مسلح دشمن جرات تجاوز به ایران اسلامی را ندارد و حتی فکر تهدید و حمله به سر دشمن نمی‌زند.
وی افزود: تا زمانی که مردم از رهبری انقلاب تبعیت کرده و وحدت خود را حفظ می کنند دشمن نخواهد توانست در صفوف واحد مردم ما رخنه کند و این چیزی است که بارها در دورانهای مختلف انقلاب دیده شده است.
وی با تاکید بر وحدت بین همه نیروهای انقلاب افزود: نباید کاری کنیم که اقدامات ما نشان دهنده ضعف در برابر دشمنان باشد زیراکه آن ها از این موضوع قدرت می گیرند و از هر اختلاف ما بارقه هایی از امید در آنان به وجود می آید./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش