سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9650

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: در شرایط فعلی تنها ترمینال قانونی نهاوند همین ترمینال جدید است، اما اگر سرمایه گذاری برای احداث ترمینال جدیدی با حداقل امکانات اعلام آمادگی کرد ما هم با وی تعامل و همکاری می کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح سه شنبه در جمع رانندگان خودروهای برون شهری نهاوند در نمازخانه فرمانداری اظهار داشت: ما در جامعه باید تمام و کمال بر اساس قانون حرکت کنیم.

حمیدوند گفت: در ورودی و خروجی های مختلف نهاوند به خاطر رفاه و آسایش مردم نیاز به احداث و راه اندازی ترمینال جدید است.

وی بیان داشت: برای احداث ترمینال جدید در نهاوند نیاز به ورود سرمایه گذار و بخش خصوصی است و به شهرداری هم توصیه شده است با سرمایه گذار این بخش نهایت همکاری و تامل را داشته باشد.

فرماندار نهاوند با اشاره به این موضوع که شهرداری اعلام کرده است تا وقتی ترمینال قانونی و استاندارد در شهر نبود وظیفه راه اندازی و ساماندهی ترمینال را برعهده داشته، اما اکنون بعلت وجود ترمینال جدید وظیفه ای ندارد گفت: با توجه به وسعت زیاد ترمینال قدیم و تغییر کاربری آن به مسکونی افراد کمتری می توانند آن را خریداری کنند.

کریم حمیدوند اظهار داشت: مشکل اصلی رانندگان این است که در ترمینال جدید مسافر برهای شخصی مسافران را با نصف قیمت جابجامی کنند که این موضوع باعث ضرر و زیان آنها شده است گفت: با تمام توان و تلاش و با کمک نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی باید این مشکل را حل کنیم.

حمیدوند با بیان اینکه رانندگان با هیچ کس غرض ندارند و فقط به دنبال کسب روزی حلال و مسافر هستند گفت: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی باید تمام تلاش خود را با همکاری رانندگان و کمک از دوربین های نصب شده در محل ترمینال جدید برای برخورد با مسافر برهای شخصی بکار بگیرند.

وی تصریح کرد: برابر قانون در حال حاضر تنها ترمینال قانونی نهاوند همین ترمینال جدید است که تمام حمل و نقل مسافری باید از این ترمینال انجام شود.

فرماندار نهاوند در پایان با بیان اینکه تا این لحظه و علی رغم فرصت دوماهه هیچ فردی متقاضی راه اندازی ترمینال جدید در نهاوند نبوده است گفت: در همین جا اعلام می کنیم هر فردی برای راه اندازی ترمینال جدید در نهاوند اعلام آمادگی کند، مجموعه فرمانداری و شهرداری نهایت همکاری و تعامل را با وی دارد. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. عبدالوحید گفت:

    باید به این مسئولی که باعث ایجاد تفرقه و هرج و مرج شده بگیم
    مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان
    آقا مسئول اگه با کسی مشکل شخصی داری با خودش تسویه حساب کن چرا وضعیت شهرو بهم میزنی
    هم فرمانداری هم شهرداری هم راننده هم مسافرو همه رو به دردسر میندازی
    این بود تحول در نهاوند؟؟؟

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش