جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9904

صدای نهاوند:
اولين جلسه آموزشي توجيه نمايندگان فرماندار در شعب اخذ راي در سالن انديشه مجتمع فرهنگي هنري امام خميني(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت: برگزاری یک انتخابات سالم و با شکوه هدف مشترک همه ما است تا برگ زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

کریم حمیدوند گفت: شما به دلیل اینکه در کار انتخابات دارای سابقه و خبره هستید بعنوان نماینده فرماندار در شعب اخذ رای انتخاب شده اید تا تمام وظایفی که بر عهده فرماندار  و هیات اجرایی است در زمان انتخابات انجام دهید.

حمیدوند افزود: شما می بایست تحمل و صبر تان را بالا ببرید ممکن است کسی ناراحت باشد تندی کند  و یااز طرف کسی برای این کار مامور شده باشد بنابراین با توجه به اینکه موارد زیادی ممکن است در هنگام برگزاری انتخابات در شعبه اخذ رای رخ دهد شما باید با صبر و حوصله همه اینها را رفع به خیر کنید.

وی گفت:در واقع  روز انتخابات روز کار مدیریت بحران است که شما باید با تجربه و حوصله زیاد تمام موارد احتمالی را مدیریت کنید نماینده هیات نظارت دوست و همکارشما هستند و باید همدیگر را در بروز موارد احتمالی یاری کنید.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: باید با دقت منویات مقام معظم رهبری که همانا امانت داری رای مردم است  در همه مراحل رعایت کنیم در تنظیم صورت جلسه باید دقت شود.

کریم حمیدوند بیان داشت:در قرائت آرای مردم باید دقت شود نحوه پلمپ صورتجلسه و سایر موارد مربوط به انتخابات باید با دقت و حوصله زیاد انجام شود و تا مرحله تحویل به ستاد انتخابات همین ریزبینی ادامه داشته باشد.

حمیدوند با اشاره به اینکه نباید کسانی بی دلیل در شعب اخذ رای پرسه بزند افزود :کسی که سواد ندارد باید یک فرد معتمد با خودش بیاورد تا شاهد سوء استفاده از طرف برخی که بعضاً از طرف اشخاصی در شعب اخذ رای گماشته می‌شوند، نباشیم.

وی گفت : چنانچه مشاهده شد افرادی می‌خواهند در کار انتخابات دخالت کنند و نظم شعبه را بر هم بزنند با ما تماس بگیرید تا تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش