مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 9974

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: خدماتی گسترده ای که توسط دولت تدبیر در چند سال اخیر صورت گرفته از افتخارات نظام اسلامی و نشان دهنده کارآمد بودن نظام اسلامی است اما برخی به دنبال نادیده گرفتن آن هستند که این ظلم به نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز پنجشنبه درگردهمایی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش خزل نهاوند افزود: رقابتهای سیاسی و انتخاباتی از زیبایی های انتخابات است که باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می شود اما برخی مناظره ها موجب زیر سوال رفتن نظام می شود.
وی گفت: نظام اسلامی منشا خدمات زیادی برای مردم محروم بوده و با وجود همه مشکلات و توطئه های دشمن به اقصی نقاط کشور خدمات رسانی های چشمگیری شده که باید برای مردم بازگو شود نه اینکه این خدمات زیر سوال برود زیرا خدمات دولت به نام نظام نوشته می شود .
وی با اشاره به رقابتهای انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری گفت: همه کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری وارد رقابت شده و توسط شورای نگهبان مورد تائید قرار گرفته اند از خدمتگزاران نظام هستند و قصد دارند به مردم خدمت کنند.
وی گفت: مردم ما فهیم هستند که قدرت تحلیل مسائل را دارند لذا کاندیدا باید با هدف ثبات و آرامش کشور باعث توسعه جامعه و حرکت آن به سمت جلو شوند.
حمیدوند افزود: البته بحث دشمنی ما با استکبار سرجای خودش هست و اینکه ما کشوری مستقل بوده که حاضر نیستیم استقلال خود را زیر پا بگذاریم و در برابر زورگویان ایستادگی می کنیم به عنوان یک اصل پذیرفته شده است که دولت نیز در مساله برجام آنرا به اثبات رساند.
فرماندار نهاوند اضافه کرد: مذاکره هسته ای یکی از افتخارات نظام بود که با حمایت رهبر معظم انقلاب و صبر و مقاومت مردم به نتیجه رسید لذا نباید این مساله را زیر سوال برد و دستاوردهای آن را برای کشور نادیده گرفت.
حمیدوند با برشمردن خدمات و موفقیتهای دولت تدبیر و امید به مردم و کشور افزود: دولت با پشتیبانی های رهبری توانست در بخشهای مختلف مانند مسکن ، راه و شهرسازی ، گازرسانی، مسکن روستایی ، اینترنت و سایر موارد دستاوردهای خوبی را تقدیم مردم کند .
وی با بیان اینکه در طول چهار سال ۹ هزار روستا در سراسر کشور از نعمت گاز رسانی برخوردار شدند افزود: در حال حاضر نهاوند روستای بالای ۲۰ خانوار بدون گاز ندارد زیرا دولت تدبیر خود را متعلق به همه اقشار می داند.
فرماندار نهاوند افزود: در بخش بهداشت و درمان اقدامات و خدمات دولت برای همگان قابل لمس بوده و دغدغه اساسی مردم که از گذشته ادامه داشت رفع شد و کرامت و برخوردهای انسانی برای بیماران به ارمغان آمده است.
حمیدوند فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه کاره را از دیگر اقدامات ارزشمند دولت یازدهم برای رفع مشکل بیکاری عنوان کرد و گفت: در دولت گذشته ۱۲۴ هزار واحد تولیدی که به طور متوسط ۱۰۰ نفر را به خود مشغول کرده بود به دلیل دادن وام ۲۸ درصدی تعطیل شدند که در دولت فعلی این واحدها فعال شدند و با رونق صادرات بازار آنها نیزرونق گرفت.
وی گفت: البته همه این موفقیتها به عنوان موفقیت نظام اسلامی است که می تواند کارآمدی آنرا به رخ دنیا کشانده و شان و منزلت مردم را افزایش دهد .
وی تاکید کرد: البته آنچه که در این انتخابات برای ما مهم است بحث مشارکت حداکثری مردم است که اگر ما بتوانیم مردم را ترغیب به حضور در پای صندوقهای رای کنیم بدون شک بسیاری از نقشه های دشمنان خنثی و آنان مجبور به عقب نشینی می شوند . 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش