جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10085

کاندیدای انتخابات شورای شهر نهاوند:

ذوق‌زدگی و بزرگنمایی کاندیداها باعث تخریب آنها می شود

صدای نهاوند:
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: ذوق‌زدگی و بزرگنمایی که از جانب برخی کاندیدا در فضای مجازی و عرصه تبلیغات باعث تخریب اعتبار وجه آنها می شود.

مسعود رضی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: کاندیدا و دایه داران سکان هدایت مدیریت شهری نباید جهت تبلیغات و معرفی خود مبلمان و ظاهر شهر را زشت و نازیبا جلوه دهند.

رضی اظهار داشت:  انتشار پوستر بر در و دیوار شهر و هر فضای ممکن و درج مطالبی که در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی یا محتوایی که متضمن سیاه نمایی باشد، مسائلی که بین اقشار جامعه به ویژه از طریق طرح مسائل  اجتماعی که خلاف واقعیت باشد و اختلاف ایجاد کند، انتشار هرگونه نظرسازی یا  نظرسنجی کاذب در خصوص انتخابات و نامزدهای انتخاباتی تحریم است و با منافع مردم در تضاد است و آثار منفی بر جای می گذارد.

وی با بیان این که عرصه  تبلیغات انتخابات، صحنه آزمون صداقت، امانت، عدالت و انصاف و تقوای کاندیداهاست و کاندیداها باید اخلاق و قانون مداری را رعایت کنند، یاد آور شد: مردم ما مردمی هوشمند و داورانی بصیر و با انصاف اند و بخوبی کم انصافی و بی انصافی برخی از داوران در عرصه های داوری را می فهمند و واکنش نشان می دهند.

کاندیدای شورای شهر نهاوند بیان داشت: امیدوارم تبلیغات انتخاباتی، میدان تقویت اعتماد به نفس، انسجام و اتحاد شهروندان ، بیان برنامه های بهتر و میدانی برای اخلاق سیاسی، اخلاق زیستی جهت ارتقا توسعه همه جانبه در شهر تاریخی و کهن نهاوند باشد.

مسعود رضی تصریح کرد: مردم ما بخوبی عدالت در گفتار و انصاف در قضاوت را از شعار، تخریب و عوام فریبی می شناسند و در عرصه تجربه مردم سالاری دینی، فراز و فرود های بسیاری را دیده اند و در حدی از آگاهی و بلوغ فکری قرار دارند که برنامه ها را بشنوند و در سنجه انصاف در میدان عمل نه در خیال و تصورات با امکانات و واقعیات به داوری بنشینند و شعار و عوام گرایی را از واقعیت تشخیص دهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش