جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10090

کاندیدای انتخابات شورای شهر نهاوند:

بهترین مدیریت شهری با مشارکت مردم نهاوند محقق خواهد شد

صدای نهاوند:
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: شورای شهر نهاوند باید به این باور برسد که بهترین مدیریت شهری با مشارکت مردم نهاوند محقق خواهد شد و لازمه جلب این مشارکت توجه به مشکلات و معضلات آنها است.

محمد صامد جهانیان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: تمام اولویت‌ها و نیازهای شهر زمینه فعالیت بنده خواهد بود و با توجه به شناخت‌ عمیقی که از لایه‌های مختلف شهر به واسطه تهیه برنامه‌های نقد محور کسب کرده‌ام در تمام زمینه‌های عمرانی، اجتماعی، شهرسازی و فرهنگی برنامه دارم ولی اولویت مسائل و برنامه‌های فرهنگی در رئوس اهدافم قرار دارد.

جهانیان گفت: فارغ از حواشی موجود و نقدهای وارد و غیر وارد بر شورای شهر چهارم، شورای شهر نهاوند را یکی از موفق‌ترین دوره‌های شورای شهر می‌دانم و تعامل و همراهی با دو شهردار یکی از خصوصیات شورای شهر چهارم است.

وی افزود: تقویت قدرت چانه‌زنی و تقویت شهرداری برای جذب اعتبار ملی  برای شهر از برنامه‌های من است و تعامل با رجال سرمایه‌دار شهر که کم هم نیستند می‌تواند گره‌گشای مسائل مالی و اعتباری شهر باشد و ارائه طرح‌های زود بازده برای جذب درآمد در حوزه شهری از طرح‌ها و ایده‌های خود به منظور ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری  نهاوند است.

کاندیدای شورای شهر نهاوند بیان داشت: در طول ۴ سال گذشته چندین پروژه سرمایه گذاری در شهر اتفاق افتاده ‌که از نقاط قوت و ضعف آن‌ها درس گرفته‌ام و جهت سامان‌بخشی در این زمینه در کنار همکاران شورایی و شهردار محترم خواهم بود و از مصادیق ورود بخش خصوصی در زمینه تجاری و عمرانی است که یکی نسبتاً موفق است و دیگری نیز مشکل داراست که باید با برنامه و احتیاط وارد این حوزه شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش