جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10784

صدای نهاوند:
مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور گفت: ارائه تسهیلات به دانشجویان مستعد و کم بضاعت در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور صبح امروز همراه با فرماندار نهاوند از روند ساخت دانشگاه ملی نهاوند بازدید و سپس در جلسه ای که با حضور فرماندار و رئیس دانشگاه ملی نهاوند ،معاونین و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه ملی نهاوند برگزار شد شرکت کرد.

 مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه ملی نهاوند به عنوان تنها دانشگاه دخترانه دولتی غرب کشور با توجه به موقعیت تاریخی و جغرافیایی نهاوند به لحاظ کارآفرینی و مهارت افزایی می تواند با افزایش سقف اعتبارات اختصاص یافته به در خواستهای دانشجویان دانشگاه پاسخ دهد.

 ذوالفقار یزدان مهر بیان کرد: به منظور حمایت مالی از دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در جهت انطباق با نیازهای اساسی کشور، گسترش نهضت تولید علم و حل علمی مشکلات کشور، تقویت و تسهیل حضور و تلاش تمام‌وقت دانشجویان ارائه تسهیلات به دانشجویان مستعد و کم بضاعت در دستور کار است.

یزدان مهر گفت: برای حل و بهبود مشکلات خوابگاهی تلاش های زیادی صورت گرفته است و تجهیز سلف سرویس دانشگاه از آشپزخانه های سنتی به مدرن  همراه با رستوران های آزاد با طبخ ۳۰ نوع غذا جهت رفاه دانشجویان در حال انجام وپیگیری می باشد.

وی افزود: دولت نیاز دانشگاه ‌ها را در قالب تسهیلات در اختیار صندوق رفاه دانشجویان قرار دهد، تا دانشگاه ها با توجه به نیاز و اولویت ها خود برنامه ریزی و هدف گذاری کنند.

یزدان ‌مهر در پایان گفت: مشارکت با نهاد های عمومی و مردمی و استفاده از ظرفیت خیرین می تواند بخشی از مشکلات اعتباری دانشگاه ها را مرتفع کند و آنها را به سوی خودکفایی پیش ببرد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش