سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10787

صدای نهاوند:
بخشدار بخش زرین دشت گفت: پیگیری مشکلات مردم از اهم وظایف شوراها است زیرا هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم شهر و روستا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، جعفر سلگی صبح امروز در جلسه آموزشی منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش زرین دشت و گیان عنوان نمود که شوراهای اسلامی شهر و روستا بازوان قدرتمند نظام و دولت هستند که سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می شوند.

سلگی گفت: شوراهای اسلامی باید کمک کنند تا برنامه های فرهنگی٬اقتصادی ٬اجتماعی و سیاسی دولت به درستی در شهر و روستا انجام شود.

وی بیان داشت: نقش مثبت شوراها می تواند عامل موفقیت مدیریت شهری و روستایی در دستیابی به برنامه ها و رشد و توسعه شهر و روستا و در نهایت رضایتمندی اکثریت مردم و شهروندان و همچنین تسریع کننده توسعه باشد. 

بخشدار زرین دشت افزود: شوراها به عنوان مدیران رسمی روستا وظیفه ترقی روستا و ایجاد زمینه های رشد و توسعه را به عهده دارند. 

جعفر سلگی گفت: یکی از مهمترین وظایف شوراها روستاها نظرات بر حسن اجرای مصوبات خود و نیز عملکرد دهیاری است و  چنانچه دهیاری فاقد شرایط سمت  احراز سمت دهیاری باشد نسبت به تعیین جانشین به جای وی اقدام نماید 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش