جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10913

صدای نهاوند:
مدیر جهادکشاورزی شهرستان نهاوند گفت: امسال 12 هزار و 500 هکتار از اراضی آبی و 7 هزار هکتار از اراضی دیم شهرستان نهاوند به کشت گندم اختصاص یافت که پیش‌بینی می‌شد در زمان برداشت 60 هزار تن محصول از این مزارع برداشت شود.

احمد باقری در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند با اشاره به زحمات کشاورزان با تجربه شهرستان و نظارت‌های کارشناسان جهادکشاورزی بر استفاده بهینه از عوامل تولید اظهار کرد: با استفاده از بذور اصلاح شده، سمپاشی علیه آفات و بیماری‌های گیاهی و مبارزه با علف‌های هرز و نظارت دقیق بر فعالیت ماشین‌آلات برداشت تا به امروز تحویل گندم به مراکز خرید از مرز ۷۵ هزار تن فراتر رفته که نسبت به تولید سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

باقری گفت: با توجه به اینکه اکثر مزارع شهرستان نهاوند از منابع آب رودخانه‌ای و چاه‌های عمیق و نیمه‌عمیق برای آبیاری استفاده می‌کنند، کاهش و نحوه پراکنش بارندگی تأثیر جزئی بر عملکرد غلات شهرستان دارد.

وی از پیگیری مطالبه های کشاورزان خبر داد و گفت: مسئولان استانی و شهرستانی پیگیری های لازم را به منظور دریافت مطالبه های کشاورزان انجام داده اند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد دریافت آن توسط کشاورزان باشیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش