جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10922

صدای نهاوند:
مراسم جشن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسؤولان، آزادگان سرافراز و مردم به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند در سراب گیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، این مراسم با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، فرمانده سپاه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر گیان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، روحانیان بسیجیان، اصناف و بازاریان، آزادگان سرافراز، خانواده‌های ایثارگران، بسیجیان، جوانان، جامعه دانشگاهی و مردم انقلابی نهاوند انجام پذیرفت.

فرماندار نهاوند در این مراسم آزادگان را مشعل داران چراغ پر فروغ هدایت در جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: ملت ما باید به این عزیزان افتخار کنند.

کریم حمیدوند گفت: آزادگان بی ادعا پا در میدان نبرد و جهاد گذاشتند و مردانه، با غیرت و با صلابت در برابر ظلم ظالم ایستادگی کردند.

حمیدوند از تلاش ها و زحمات خزایی رئیس بنیاد شهید نهاوند قدردانی کرد و گفت: اقدامات بنیاد شهید در حمایت از جامعه ایثارگری و نیز سرکشی از خانواده های شهداء، آزادگان و جانبازان نسبت به سالهای گذشته بی نظیر بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند هم در این مراسم گفت: ۷۲۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی کل گلزارهای شهدای شهرستان نهاوند اختصاص یافت که تاکنون از این میزان ۸۰ درصد تخصیص یافته‌ است، که نسبت به سالهای گذشته بی سابقه بوده است.

علی خزایی افزود: ساماندهی گلزار شهدای شهرستان نهاوند پایان یافته که این موفقیت حاصل همدلی و اتحاد مسئولان و خادمین شهدای نهاوند است که انجام خدمت به ایثارگران و خانواده‌های شهدا را سرلوحه کار قرار داده اند.

خزایی در پایان با بیان اینکه شهرستان نهاوند دارای ۸۵۳ شهید، بیش از ۲ هزار جانباز و ۹۷ آزاده است گفت: در چهار ماه نخست سال جاری بیش از ۸۰۰ سرکشی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان با حضور مسئولان ارشد شهرستان انجام شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش