جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11009

صدای نهاوند:
شورای اداری بخش خزل نهاوند روز یک شنبه با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و بخشدار و مدیران بخش خزل در سالن اجتماعات شهرداری فیروزان برگزار شد.

به گزارش صدای نهاوند، بخشدار خزل در این مراسم گفت: ۵ ماه از قبول تصدی بخشداری خزل توسط من می گذرد که در این مدت  دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با تدابیر و برنامه ریزی  منظم و با هماهنگی همه ادارات و عوامل اجرایی و نظارت به صورت سالم، دقیق و موفق برگزار شد.

روح الله سلگی اظهار داشت: بعد از انتخابات ضرورت داشت با مراجعه به روستاها، دیدارهای مردمی، شوراها و دهیاران سطح بخش کار مطالعاتی و نیازسنجی های لازم جهت برنامه ریزی به منظور برون رفت از مشکلات در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: در طول ۵ ماه گذشته بیش از صد بار به روستاهای سطح بخش رفتیم و به صورت میدانی مشکلات روستاهای مختلف را شناسایی و رصد کردیم که نتیجه آن در کمیته های فرعی توزیع اعتبارات سال ۹۶ و در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ارائه شد تا با تخصیص اعتبار اجرای پروژه های عمران و بهسازی روستاها و طرح های اشتغال زایی و احداث زیرساخت های لازم جهت توسعه بخش خزل در دستور کار قرار داده شود.

در ادامه این جلسه نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی،اظهار داشت: بنده بعنوان نماینده مردم نهاوند در مجلس تا کنون همه تلاش خود را در جهت پیگیری امورات زیرساختی شهرستان بکار گرفته ام.

حسن بهرام نیا گفت: جذب اعتبارات ملی دو طرح سد گرین با کاربری استفاده زراعی و بخشی از آن برای تامین آب شرب و چهاربانده کردن جاده نهاوند- آورزمان از مهمترین پروژه های در دست اقدام می باشد.

بهرام نیا افزود: تکمیل بیمارستان جدید و راه اندازی دستگاه ام آر آی نهاوند نیز پیگیری و به نتیجه رسیده است و در خصوص منطقه خزل نیز کار محرومیت زدایی باید در همه بخش ها از جمله راهها- کشاورزی منطقه- و سرمایه گزاری جهت ایجاد اشتغال با سرعت بیشر انجام شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش