جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1105

صدای نهاوند:

سازمان مدیریت بحران کشور در اطلاعیه ای از مدیران بحران همه استان ها خواست تا با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی، تمهیدات لازم را برای مقابله با جاری شدن سیل، افت دما و هر گونه حادثه احتمالی فراهم کنند.

به گزارش صدای نهاوند،  از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، در این اطلاعیه ازمدیران بحران استانها خواسته شده تا هشدارهای لازم از طریق رسانه های محلی به مردم درباره تردد در مناطق کوهستانی واسکان در مسیر رودخانه ها داده شود.
براساس این گزارش، با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص نفوذ هوای سرد از عرض های شمالی مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب، مرکز و شمال شرق و شرق کشور تا دوشنبه این هفته با کاهش دما مواجه خواهیم شد.
همچنین روز دوشنبه استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی ، زنجان، گیلان و دامنه های البرز در استانهای مازندران، قزوین، البرز و تهران با بارش برف همراه خواهد بود.
این گزارش می افزاید: استانهای ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان نیزبارش باران خواهند داشت.
سازمان هواشناسی از هموطنان خواست برای تردد از گذرگاه های البرز و زاگرس تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و پوشاک گرم به همراه داشته باشند و همچنین در این ایام شناورهای کوچک و قایق های صیادی از تردد در دریا خودداری کنند.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش