جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11055

صدای نهاوند:
وزیر بهداشت و درمان گفت: از مردم شهرستان نهاوند تقاضا داریم حوصله به خرج دهند مشکلات را هرچه سریعتر حل کنیم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در مراسم افتتاح بیمارستان آیت‌الله شهید قدوسی نهاوند که با حضور مسئولان استان و شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید ابتدا کادر و نیروهای متخصص این بیمارستان جذب شوند تا بیمارستان آماده ارائه خدمت به مردم این شهرستان باشد.

وی تصریح کرد: بیمارستان شهید حیدری نهاوند یک بیمارستان فرسوده است و بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نیز که یک بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی است عملا ۱۹۰ بیمار را پذیرش می‌کند و ما باید هر چه سریعتر با افتتاح این بیمارستان جدید بار این بیمارستان‌ها را کم کنیم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: شهرستان نهاوند دارای ۱۸۰ هزار نفر جمعیت است و طبق استانداردهای ما باید به ازای هر هزار نفر، یک و نیم تخت بیمارستانی وجود داشته باشد  در صورتی که این بیمارستان آماده بهره‌برداری شود و بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نیز به صورت کامل تجهیز شود بعد از گذشت ۳۹ سال در این زمینه حداقل استاندارد برای مردم این شهرستان فراهم می‌شود.

وی عنوان کرد: شرایط نهاوند شرایط بسیار خاصی است که امیدورایم کمبود‌های موجود در بخش بهداشت و درمان، پزشکان متخصص و غیره را در این شهرستان به سرعت برطرف کنیم.

وزیر بهداشت و درمان بیان کرد: امکانات سی‌تی‌اسکن، ام.آر.آی، پزشکان متخصص، متخصص ارتوپدی، ماموگرافی و غیره باید در شهرستان نهاوند فراهم شود و ما از مردم این شهرستان تقاضا داریم که در این زمینه حوصله به خرج دهند تا ما نیز این مشکلات را هرچه سریعتر حل کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار داشت: در حال حاضر ما برای این بیمارستان ۷۰ نفر نیرو نیاز داریم در صورتی که هفت هزار نفر در شهرستان نهاوند تقاضای جذب شدن در این بیمارستان را دارند و برای این آزمون ثبت نام کرده‌اند که این غصه بزرگی است و نشان دهنده آمار بیکاری بالا در این شهرستان است.

وی تصریح کرد: ما باید در این زمینه با مردم رو راست باشیم و حقایق را بگوییم چون انصافا دولت با مشکلات بزرگی مواجه‌ است و مسئولان ما باید خطر کنند و شجاع باشند تا ان‌شاءلله هر چه سریع‌تر مشکلات بیکاری در کشور حل شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. الف نهاوندی گفت:

    سلام آقای وزیربهداشت ودرمان باهلیکوپتراومدی بیمارستان رافقط افتتاح کردی وباهلیکوپتربرگشتی،چندتا وعده دروغ دادی باید اول ازهمه تامین پزشک وپرسنل راحل میکردی دوما این شهرخیلی کم پزشک متخصص دارد سومابنا بدستورفرمامدارمحترم مااگه مریض بشیم باید به شهرستانهای همجوارمراجعه کنیم،پس این زحمت راهم نمی کشیدید باهلی کوپتربیای وحرفهاودروغهای گذشته رابما تحویل بدهی،دلم میخواست اونجا بودم وازنزدیک این حرفها رامیزدم تالااقل دلم خنک شود،هیچ وقت هیچ کس برای نهاوند کاری برای رضای خداانجام نمیدهد،بلشد ماهم خدایی داریم،نه اورتوپد خوب داره،نه پزشک کلیه ومجاری ادرارداره،نه پزشک. جراح ،قلب،واورولوژی،ونه پزشکی که بتواند بااین همه تصادفات ،فکری به حال این مردم محروم بکنید تاپول ماصرف رفت وآمد به شهرهای اطراف نشه حالا این بیمارستان ۱۸۵ تختخوابی کی میخوادازش استفاده بکنه،هیچ کس،متاسفم برای مسیولین این. شهربی دروپیکر،

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش