جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11058

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: مردم نهاوند از مزاحمت های صوتی نیمه شب توسط کاروان های عروسی خیلی گلایه و شکایت دارند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نهاوند در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اظهار داشت: مردم از مزاحمت های صوتی نیمه شب توسط کاروان های عروسی که ساعت یک و دو نیمه شب با ترقه بازی و تیراندازی سروصدای می کنند و موجب سلب آسایش و امنیت مردم می شود خیلی گلایه و شکایت دارند.

مغیثی گفت: در کنار این مسائل خواننده ها با وسایلی مانند ارگ کوچه و خیابان را می بندند و یا کاروان های عروسی خیابان را می بندندو ترافیک ایجاد می کنند، که این مسائل موجب نارضایتی مردم شده است.

وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی که  با چندین مورد از این مزاحمت ها برخورد کرده است، افزود: از دستگاه قضایی می خواهم از اقدام نیروی انتظامی حمایت کند که این خواست مردم است و مردم از این اقدامات شما حمایت می کنند تا جلوی این مزاحمت ها گرفته شود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: سود بانک ها، چون ربا است حرام است، اما در بانکداری اسلامی وقتی پولی توسط مردم  در بانک گذاشته می شود طبق یکی از شرایط عقود اسلامی است که به بانک وکالت می دهند این پول را در حوزه های مختلف دخالت دهند تا از سود آن هر دوطرف  استفاده کنند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: برجام یک عبرتی شد برای شناخت ماهیت آمریکا،  مذاکرات برجام  در شرایطی که اعتمادی به آمریکا نبود، انجام وامضا شد اما آمریکا به جای عمل به مواد برجام در حال کارشکنی است.

مغیثی گفت: آمریکا بعد از برجام اولا تحریم ها را علیه ایران اضافه کرد و اکنون هم اعلام کرده است، باید از مراکز نظامی ایران بازدید شود.

وی افزود: آمریکا گفته است، فشارها بر علیه ایران باید آنقدر گسترده باشد تا ایران دست از حمایت فلسطین بردارد و اسرائیل را به رسمیت بشناسد، و نسبت به محرومین و مستضعفان جهان کاری انجام ندهد که این مسائل با ماهیت اسلام و دین ما سازگاری ندارد، استکبار از ایران هسته ای نمی ترسد بلکه از ایران اسلامی می ترسند که در قلب کشورهای اسلامی نفوذ دارد و می تواند بر علیه استکبار قیام کند و مبارزه کند.

مغیثی گفت: موفقیت ارتش و مردم عراق و سوریه  در آزاد سازی و پاک سازی مناطقی از دست داعش، علی رغم اینکه آمریکا از گروه های توریستی حمایت می کند، نشان می دهد آمریکا در نقشه ی که در منطقه داشته است به کلی شکسته خورده است.

وی در پایان گفت: مطالبات مقام معظم رهبری از دولت دوازدهم اولویت در معیشت و اقتصاد، مردمی بودن وزرا و مسئولان و استکبار ستیزی و مقاومت در برابر آمریکا و دشمنان است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش