جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11210

صدای نهاوند:
سرپرست شهرداری نهاوند از آمادگی کامل مجموعه شهرداری به‌منظور استقبال از ماه مهر خبر داد.

 علی‌محمد زمانیان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت : با توجه به فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید و هم‌زمان شدن هفته دفاع مقدس و ایام محرم با شروع سال تحصیلی جدید، تمهیداتی برای امکانات موردنیاز و اقدامات لازم برای رفاه دانش آموزان و شهروندان در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

زمانیان مدیریت یکپارچه و هماهنگ برای انجام برنامه‌های ویژه را ازجمله اقدامات لازم برای استقبال از مهر عنوان کرد و افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و هرگونه بحران در ایام بازگشایی مدارس را خواهد داشت.

وی اظهار داشت: نصب بنر، خط‌کشی و نصب علائم ترافیکی در زمان بازگشایی مدارس و جمع‌آوری نخاله‌ها ازجمله اقدامات در ایام بازگشایی مدارس خواهد بود.

سرپرست شهرداری نهاوند تسهیل در عبور و مرور و کاهش و روان‌سازی ترافیک خیابان‌های پرتردد در زمان بازگشایی مدارس را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: رنگ‌آمیزی خط عابر پیاده در تقاطع‌ها و جلوی مدارس، بازدید و سرویس و شستشوی تابلوهای راهنمایی مسیرها، علائم ترافیکی و چراغ‌های راهنمایی شهر، هماهنگی برای خدمات‌دهی سرویس‌های مدارس و ایمن‌سازی معابر برای تردد دانش آموزان بر عهده این شهرداری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای حضور کارکنان شهرداری در مدارس جهت تبیین اهداف شهرداری و ارائه آموزش‌های لازم ازجمله برنامه‌های این شهرداری در آینده خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی ارگان‌های ذی‌ربط گام مؤثری برای رفاه حال دانش آموزان در ایام بازگشایی مدارس برداریم.

زمانیان گفت: در طرح استقبال از مهر با انجام اقداماتی همچون پاک‌سازی سد معبرهای ساختمانی، رسیدگی به فضای سبز و بوستان‌ها، پاک‌سازی معابر و خیابان‌ها، ترمیم تجهیزات ورزشی پارک‌ها، ترمیم و نصب سطل زباله و نیمکت‌های پارکی، ترمیم و تعویض تجهیزات ترافیکی، رفت‌وروب و شستشوی درب مدارس و رنگ‌آمیزی طبق سال‌های گذشته در سطح شهر انجام خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش