جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11300

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند :

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نهاوند برپا شد

صدای نهاوند:
مدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

محمود مصباح در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جنگ و یاد آوری حماسه سازیهای مردمان این سرزمین در هشت سال حماسه، این اداره  اقدام به برپایی نمایشگاه عکس با  موضوع دفاع مقدس نموده است.

وی هفته دفاع مقدس را نماد استقامت و عزت مندی ملت ایران عنوان کرد و افزود: جنگ تحمیلی تنها مقابله با عراق نبود، بلکه در واقع ما با تمامی ابر قدرت های شرق و غرب که انقلاب ما همانند خاری در چشم آنها بود وارد جنگ شدیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نهاوند گفت: دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور، تداعی گر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی است.

وی افزود: این نمایشگاه از ٣١ شهریور ماه به مدت ٧ روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مصباح خاطرنشان کرد: تعداد آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه ۵٠ اثر بوده و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از آن همه روز در ایام برگزاری نمایشگاه از ساعت ٨ تا ١۴ و ١۵ تا ١٩ به محل برپایی مراجعه و از آن دیدن نمایند .

وی گفت: همچنین نمایشگاه عکسی با همین مضمون و موضوع در محل انجمن سینمای جوانان شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی برپاست.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش