جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11303

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

حذف تابعیت دوگانه گزینه‌ مطرح را شنیده‌ام

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با بیان اینکه دولت هنوز به جمع‌بندی نهایی برای معرفی گزینه‌ پست وزارت نیرو نرسیده، گفت: وزیر نیروی معرفی شده به مجلس اگر متخصص آب باشد قطعآً گزینه بهتری در این شرایط خواهد بود.

به گزارش صدای نهاوند،حسن بهرام نیا در پاسخ به این سوال که آیا مجلس اطلاعی از گزینه نهایی دولت برای معرفی به عنوان وزیر نیرو دارد، گفت: اطلاعات مجلس و کمیسیون انرژی درباره وزیر نیروی مورد نظر دولت در حد شنیده‌ها به صورت رسمی و غیررسمی است و البته به نظر می‌رسد محکم‌ترین گزینه دولت رضا اردکانیان است. 

نماینده مردم نهاوند با اشاره به اینکه البته طبق شنیده‌ها بحث دوتابعیتی بودن اردکانیان مطرح است، اظهار داشت: طبق شنیده‌‌های ما که نسبت به صحت و سقم آن نمی‌توان با قاطعیت اظهارنظر کرد گفته می‌شود که حذف تابعیت خارجی اردکانیان مطرح شده است تا مشکلی پیش نیاید.

رئیس کمیته نفت و گاز مجلس در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد دولت هر چه سریع‌تر باید گزینه نهایی خود را برای وزارت نیرو معرفی کند بنابر این در این وضعیت وزیر نیرو باید متخصص آب و یا متخصص برق باشد،‌خاطرنشان کرد: قاعدتآً دولت باید هر چه سریعتر وزیر نیرو را معرفی کند، اما به هر حال با توجه به اینکه بحث آب یکی از الزامات حیات انسان‌ها بوده و به آن بستگی دارد به نظر می‌رسد متخصص آب بهترین گزینه باشد.

بهرام‌نیا ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های کشور در دولت مهار آب، مدیریت تولید و استحصال آب است بنابر این می‌توان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به این مهم دست یابیم و در کنار این موضوع به تولید برق توجه ویژه داشته باشیم.

* جنب و جوش پشت‌پرده از سوی دولت با مجلسی‌ها در خصوص معرفی گزینه وزارت نیرو آغاز شده؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا جنب و جوش پشت‌پرده از سوی دولت با مجلسی‌ها در خصوص معرفی گزینه وزارت نیرو آغاز شده است، گفت: به هر حال روز گذشته هم در مجلس بحث اینکه طبق قانون دولت فرصت دارد تا ۳ ماه گزینه خود را معرفی کند مطرح شد،دولت باید هر چه سریعتر گزینه نهایی را اعلام کند تا بیش از این از نبود وزیر نیرو متضرر نشویم.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش