جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11563

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند از تخصیص 33میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به نهاوند خبر داد.

کریم حمیدوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: بانکهای کشاورزی،ملی، سپه، رفاه و کارگران، ملت، صادرات، تجارت و توسعه و تعاون بعنوان بانک های عامل پرداخت این تسهیلات معرفی شده اند.

حمیدوند گفت: متقاضیان جهت استفاده از این اعتبارات می توانند طرح های توجیهی خود را در بخش های گردشگری و بوم گردی، پوشاک و منسوجات، صنایع دستی شامل(سفال و سرامیک- چرم و مصنوعات چرمی- چوب و مصنوعات چوبی و سنگهای قیمتی)، کشاورزی شامل(محصولات باغی- گیاهان دارویی- کشت گلخانه- صنایع تبدیلی و خدمات کشاورزی)، دام و طیور و آبزیان و تامین نهاده ها، صنایع منتخب شامل(قطعات خودرو- تجهیزات الکترونیکی و فرآورده های معدنی)، صنایع غذایی شامل(تولید مواد غذایی-انواع بسته بندی-شوریجات و تریشجات و قارچ)، کسب و کارهای مبتنی بر” آی تی “ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرش شامل (تابلو فرش_ گلیم و جاجیم)، صنوف شامل(توریعی-خدماتی و تولیدی)، سلامت و خدمات بهداشتی و درمانی، حمل و نقل و مجتمع های خدماتی بین شهری، انرژی های نو، کسب و کارهای آموزشی، فرهنگی و هنری و کسب و کارهای ورزشی را ارائه دهند.

حمیدوند گفت: متقاضیانی که قصد دارند از این فرصت و تسهیلات استفاده کنند طرح های توجیهی خود را به دستگاه های مرتبط از قبیل اداره کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی، اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، سازمان جهاد کشاورزی، اداره صنعت و معدن و تجارات ارائه کنند.

وی افزود: طرح های غیر دانش بنیان و طرح های دانش بنیان در چارچوب ضوابط معاونت علمی و فناوری و ریاست جمهوری دارای یارانه تخصیصی هستند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه طرح های خوداشتغالی مسکن نمی توانند از این تسهیلات استفاده کنند، افزود: بررسی طرح های زیر ۲۵۰ میلیون تومان توسط بانک های شهرستان نهاوند انجام می شود.

کریم حمیدوند اظهارداشت: سهم آورده متقاضی بر اساس ضوابط شورای پول و اعتبار حداقل ۲۰ درصد است اما در صورتی که محل اجرای طرح در مناطق روستایی، محروم و مورد حمایت دانش بنیان قرار داشته باشد، حداکثر ۲درصد و به صورت تجمعی ۷ درصد تخفیف داده می شود.

حمیدوند میزان یارانه سود تسهیلات اشتغالزا در قالب برنامه اشتغال فراگیر را ۲تا ۶ درصد عنوان کرد.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش