جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11575

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو امام(ره) انقلاب دوم ایران اسلامی است و بنا به فرموده امام راحل این انقلاب بزرگتر از انقلاب اول بود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی صبح شنبه در جمع پرشور راهپیمایان روز ۱۳ آبان در شهر نهاوند با بیان اینکه سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی به نماد استکبار ستیزی مردم ایران تبدیل شده افزود: در این روز تاریخی دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام (ره) با هدف خنثی‌سازی همیشگی توطئه‌های آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران، لانه جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر کردند و بر توطئه های آمریکا خط بطلانی کشیدند.

مغیثی گفت: ملت قهرمان ایران در طول نزدیک به ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در مقابل استکبار جهانی و سردمدار آن‌ها یعنی آمریکا ایستاده است.

وی بیان داشت: انقلاب اول ایران مبارزه با شاه معلون و تخسیر لانه جاسوسی و مبارزه با آمریکا بود و در واقع انقلاب اول برای براندازی استبداد داخلی و انقلاب دوم(تسخیر لانه جاسوسی) برای مقابله با استکبار و استعمار خارجی بود.

امام جمعه نهاوند افزود:  آبان ماه حقیقتی است که تا ابد می‌درخشد و هدایت ‌گر نسل‌‌های این سرزمین در عبور از گذرگاه ‌های حساس تاریخی خواهد بود به همین علت ترویج روحیه مقاومت و فرهنگ استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی است و در واقع ترجمان شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: امروز اجتماع عظیم دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا توسط آنان در واقع تداوم انقلاب اسلامی ما و ادامه راه شهدای این انقلاب است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش