جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11616

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: از مستند سازان نهاوند درخواست شده مستندی از جاذبه های گردشگری و سراب های شهرستان تهیه کنند تا شناخت مردم از این جاذبه ها بیشتر از پیش شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند نهاوند ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش میراث فرهنگی و گردشگری که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، افزود: از مستند سازان نهاوند درخواست شده مستندی از جاذبه های گردشگری و سراب های شهرستان تهیه کنند تا شناخت مردم از این جاذبه ها بیشتر از پیش شود.

وی با اشاره به حساسیت استاندار همدان نسبت به سراب های شهرستان، اظهار داشت: استاندار همدان ۲ سال دستوری برای ساختن سکوهای استقرار مردم در سرابها صادر کرد و  دستگاهها نیز کمک کردند تا امکانات لازم برای اسکان و رفاه مردم حتی در شب فراهم شد.

حمیدوند بابیان اینکه از سرمایه گذاری در زمینه گردشگری شهرستان نهاوند استقبال می کنیم اما کسی را نمی خواهیم که فرصت را از دست بدهد و کار را به تعویق بیاندازد و معطلی ایجاد کند، گفت: کسی را می خواهیم که امکانات و رفاه را برای مردم فراهم کند.

وی ادامه داد: در زمینه اخذ مجوزهای لازم و تسهیلات مناسب آمادگی هرگونه همکاری وجود دارد.

حمیدوند گفت: در بحث گردشگری پتانسیل و ظرفیتهای گوناگونی در نهاوند شناسایی شده که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی گفت: آب و هوا، باغ های سرسبز، سراب های بی نظیر و پرآب، مکانهای تاریخی و کهن از جمله اینها است که می تواند بستر مناسبی برای شناسایی شهرستان به دیگران ایجاد کند.

حمیدوند در پایان عنوان کرد: با کمک ۵۰۰ میلیون ریالی استاندار همدان همایشی با رویکرد میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده طی روزهای آینده دبیر خانه این همایش تشکیل و ضمن اعلام فراخوان، مقدمات ارسال ودریافت آثار ومقالات صاحب‌نظران و علاقمندان این حوزه (از سراسر کشور) فراهم خواهد شد، تا پس از بررسی و معرفی آثار برگزیده، در همایش مذکور ارائه شوند.

حسن بهرام نیا گفت:  برای برگزاری این همایش ۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، اما قطعا اعتباری بیش از این مبلغ نیاز دارد که تلاش خواهیم کرد منابع آن تامین تا این همایش ملی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

بهرام نیا افزود: با توجه به اینکه نهاوند شهری سرشار از جاذبه های، تاریخی، فرهنگی و گردشگری است  و دارای شرایط اقلیمی مناسب و قومی متنوع  است به یقین با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب در سال‌های آینده می‌توانیم از صنعت توریسم درآمدهای کلانی کسب کنیم.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. احسان گفت:

    جناب فرماندار و نماینده پیگیر مجوز گمرک نهاوند_شهرداری منطقه ۲_راه آهن شهری_فرمانداری ویژه_دانشگاه علوم پزشکی و پژوهشکده گیاهان دارویی نهاوند باشید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش