جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11641

صدای نهاوند:
خانه امید نهاوند با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شامگاه شنبه 20 آبان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم کلنگ زنی خانه امید نهاوند در پارک آزادگان اظهار داشت: خانه امید نهاوند بعد از همدان و ملایر سومین خانه امید این استان است و برای تکمیل آن ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی و امکانات لازم شامل کتابخانه، بوفه، سالن اجتماعات و رستوران در نظر گرفته شده است. 

علی ربیعی با بیان اینکه هم اینک ۴۳ خانه امید در سراسر کشور فعالیت می کند که از این تعداد ۱۸ خانه در دولت تدبیر و امید احداث شده است، افزود: هدف از گسترش خانه های امید را استفاده از ظرفیت بازنشستگان و تجارب آنها در امور مختلف است. 

ربیعی افزود: فراهم کردن زمینه سلامتی برای سالمندان و بازنشستگی توام با تندرستی، از راهبردهای دولت تدبیر و امید است؛ چراکه وجود معلولیت برای این قشر می تواند تبعات اجتماعی منفی برای فرد و جامعه به دنبال داشته باشد. 

وی گفت: دولت برنامه ریزی مناسبی برای اشتغال در روستاها و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفرکرده است و اعتبارات خوبی که به این حوزه اختصاص داده، امیدوار است که بتواند مشکل اشتغال را به کمترین میزان کاهش داده و معضل بیکاری را ریشه کن کند.

لازم به ذکر است خانه امید شهرستان نهاوند در زمینی به مساحت ۷۲۰ متر مربع در پارک آزادگان جنب شهرداری نهاوند احداث می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش