جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11821

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: مجلس شورای اسلامی باید برای رفع گرفتاری های مردم انقلابی عمل کند وآنچه که می تواند الگوی یک نماینده و مجلس باشد شهید مدرس است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: نماینده مجلس نباید ترس و رودرباستی از قدرت ها داشته باشد و فقط برای خدمت به مردم قانون تصویب کند.

مغیثی گفت: نیروی جوان و مومن بسیجی در کشور حلال تمام مشکلات است اصل انقلاب اگر پیروز شد به برکت نیروی جوان حاضر در عرصه بود، در بعد از پیروزی انقلاب هم چه در مقابله با گروهک های منافقین و چه در جنگ هشت ساله و یا در فتنه های ۷۸ و ۸۸ و تا زمان حال و امروز هم اگر فتنه داعش در منطقه سرنگون شد به برکت حضور نیروی جوان و کار آمد بود.

وی افزود: امروز نیاز همه ما در سطح کشور، استان و شهرستان حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف و تفرقه است اگر این وحدت فراهم شود دیگر برای حاکمیت اسلام کار مهمی در پیش نیست.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران اکنون مورد حمایت تمام هسته های مقاومت در جهان است و آمریکا و غربی ها که از نفوذ ایران در منطقه می ترسند خیال می کنند نفوذ ما در منطقه به خاطر مسائل سیاسی و اقتصادی هست که سخت در اشتباه هستند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: هسته های مقاومت زیر حمایت و پشتیبانی ایران هستند همانگونه که هسته های شرارت و دشمنی زیر حمایت آمریکا و غربی ها هستند.

مغیثی افزود: حضور نظامی آمریکا در کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و …علی رغم مخالفت مردم و دولت های این کشورها به بهانه مبارزه با تروریسم غیر قانونی و برای حمایت از صهیونیسم است در حالی که همه مردم دنیا می دانند تنها کشوری که با تروریسم مبارزه کرد ایران، حزب الله و برخی کشورها بودند.

وی گفت: تمام مشکلات و مصائب و بدبختی های مسلمین در جهان به خاطر نداشتن وحدت است که مهمترین هدف دشمن ایجاد اختلاف سنی و شیعه است امروز نباید به مقدسات اهل سنت توهین کرد چون خواسته دشمنان است به همین علت مقام معظم رهبری هم توهین به مقدسات اهل سنت را حرام کرده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش