جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1203

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: با نزدیک شدن به انتخابات در موضع‌گیری‌های رسمی مدیران از هیچ کاندیدایی حمایت نکنند.

به گزارش صدای نهاوند، مسعود بکایی در شورای اداری شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در وقت اداری طرفداری و مخالفت در محیط اداره و دستگاه‌های اداری نباید وجود داشته باشد و این امر را مدیران ادارات باید به کارکنان خود تذکر داده و به هیچ وجه از امکانات دولتی در راستای تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی استفاده نشود.

وی با بیان اینکه کاندیداهای انتخاباتی از هم‌اکنون از موقعیت سکوت قانون در جهت تبلیغات زودهنگام استفاده نکنند، افزود: در صورت مشاهده هرگونه شب‌نشینی با تجمع بالا و مانور کاندیدایی در انظار و آشکار و هرگونه تخریب برخورد صورت می‌گیرد.

بکایی با اشاره به اینکه باید شرایطی فراهم شود که در این فضا همه کاندیداها عادلانه تبلیغات کرده و خود را به مردم معرفی کنند، تصریح کرد: فضای رقابتی بدون تخریب دیگران باید برای همه کاندیداهای انتخاباتی ایجاد شود.

وی با تاکید بر پرهیز مدیران در شرکت در مجالس شبانه انتخاباتی خارج از وقت اداری برای جلوگیری از هرگونه شائبه، خاطرنشان کرد: بر طبق اجرای ماده ١١ قانون انتخابات مدیران در صورت لزوم باید نسبت به آزادسازی نیروی انسانی و امکانات ادارات همکاری داشته باشند.

امام جمعه اسدآباد نیز با بیان اینکه خدامحوری مانع سیاست‌کاری و جناح و جناح بازی است، گفت: همه مردم و مسئولان باید ویژگی ابعاد زندگی امامان و انبیا را در زندگی خود جاری کنند چرا که الگوگیری از این بزرگواران جامعه را از خطرات وآسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی واکسینه کرده و مانع بروز بسیاری از مشکلات می‌شود.

حجت‌الاسلام “موسی حسینی‌مجد” با تاکید بر اخلاق نیکو داشتن در زندگی و کار اظهار کرد: خدامحوری و با خدا بودن در هر انسانی موجب بسیاری از اخلاق‌های نیکو و فاضله چون امانتداری، صداقت، وجدان‌کاری، خدمت صادقانه وخالصانه و استفاده از فرصت‌ها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به روز دانشجو گفت: نباید حضور دانشجویان در جامعه نادیده گرفته شود چرا که این قشر فهیم همواره در همه صحنه‌های مختلف کشورمان از نقش بزرگی برخودار بوده‌اند.

حسینی‌مجد با بیان اینکه با توجه به هجمه‌های دشمنان جوانان امروز نیاز به کمک و ‌دلجویی در زمینه‌های مختلف تحصیل، ازدواج و اشتغال دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام ابزار سعی بر انحراف جوانان ما دارند که مردم و مسئولان با کمک و دلجویی از جوانان نباید اجازه دهند که دشمن به اهداف خود نائل آید.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش