جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12134

صدای نهاوند:
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند گفت: در عملیاتی که در کوهستان گرین نهاوند انجام شد و ۴ ساعت به طول انجامید، کوهنورد لرستانی نجات یافت.

به گزارش صدای نهاوند،محمدتقی شهبازی اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر سقوط و مصدومیت یک کوهنورد در کوهستان گرین نهاوند به سرعت اکیپ حرفه‌ای کوهنوردی هلال‌احمر نهاوند به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات که ۴ ساعت به طول انجامید، یک نفر از کوهنوردان لرستانی حاضر در قله یال کبود ارتفاعات گرین نهاوند دچار حادثه شده بود و به امدادرسانی نیاز داشت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: در این شرایط تیم امدادونجات هلال‌احمر به استعداد ۵ نفر وارد عملیات شد و یک تیم پشتیبانی نیز به استعداد ۴ نفر نسبت به انتقال بسکت “سبد” امدادی به منطقه کردند.

وی بیان کرد: همچنین یک تیم پشتیبان از کوهنوردان حرفه‌ای نیز در شهرستان به حالت آماده‌باش درآمده و تیم نجات با آمبولانس نیز وارد منطقه شد. در این عملیات موفق‌آمیز خوشبختانه مصدوم با موفقیت به پایین انتقال یافت.

شهبازی در پایان از کوهنوردان و مردم خواست با توجه به فصل زمستان قبل از کوهنوردی از شرایط جوی اطلاع داشته باشند و نسبت به همراه داشتن تجهیزات ضروری اقدام و در راه صعود به کوهستان‌های مرتفع حتما از افراد حرفه‌ای و راهنما استفاده کنند./ایسنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش